Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dating apper Tinder, Badoo

NYTT TEMA
Number1Fan
Number1FanInnlegg: 73
05.07.18 08:57

Disse appene kan man nesten bare glemme om man er en mann og ikke har utseende med seg, jeg har holdt på med disse appene en god stund og fått lite matcher, men nå har jeg endelig truffet en, og av nysgjerrighet spurte hvor mange meldinger/matcher hun hadde fått på de fire, jepp 4! Dager hun hadde hatt konto der fikk jeg til svar over 300! Jeg er ikke nærheten av 300 matcher på godt over 4 år! Og hvordan skal jeg som en høyst gjennomsnittlig mann ha sjangs når flere hundre eller kanskje etter hvert tusenvis konkurere om samme jenta? Jeg drukner jo i mengden og vil bli ganske fort luket ut

I-oil
I-oilInnlegg: 51
14.12.18 07:28
Number1Fan: Disse appene kan man nesten bare glemme om man er en mann og ikke har utseende med seg, jeg har holdt på med disse appene en god stund og fått lite matcher, men nå har jeg endelig truffet en, og av nysgjerrighet spurte hvor mange meldinger/matcher hun hadde fått på de fire, jepp 4! Dager hun hadde hatt konto der fikk jeg til svar over 300! Jeg er ikke nærheten av 300 matcher på godt over 4 år! Og hvordan skal jeg som en høyst gjennomsnittlig mann ha sjangs når flere hundre eller kanskje etter hvert tusenvis konkurere om samme jenta? Jeg drukner jo i mengden og vil bli ganske fort luket ut

Lag deg en profil som skaper nysgjerrighet, og selvfølgelig ta noen bilder som er gode (du trenger sånn 4-6 bilder som viser deg fra din beste side)

Skriv en kort tekst med noe som gjerne er litt halvfrekt og som skaper nysgjerrighet hos damene  (du kan skrive litt spissformulert og på kanten, men du må selvfølgelig ikke skrive noe som er direkte feil/løgn)

Lykke til  (hilsen en kar som har hatt hundrevis på hundrevis av tinder matcher og som sikkert har vært på en 50-60 date'er med damer jeg har truffet på Tinder)

Gloriana
GlorianaInnlegg: 5955
14.12.18 22:31

Disse sexappene beviser bare menneskers desperasjon og konstante oppmerksomhetsbehov. Jeg hadde styrt unna menn som drev med denne form for sjekking like mye som jeg styrer unna thaifarere mfl. Totalt uinteressant, men godt selfiene deres endelig får tilskuere

Script
ScriptInnlegg: 3930
26.01.19 22:08

Mureriet er helt nådeløs når det gjelder dating. Og også ellers:Folk forandres til de rene monstre etter å ha gått murerkursene. Du trodde norske psykologer behandlet syke mennesker? Glem det, de holder for det meste kurs i intellektuelt søppel og akademisk  avfall for vordende murere, friske nok, det er ett av kriteriene. Men herregud, hvor onde de blir, murerne, etter fullført kurs.

Script
26.01.19 22:14

Murerne bruker ikke fornavnet ditt, når du ikke er murer. Når jeg kaller Erna for Erna, er det et brudd med murerskikk, jeg er ikke murer.

Murerne kan ikke stå eller sitte ved siden av deg, de har en broderkjede (the golden chain, en metafor fra Homers Illiaden) som ikke kan brytes ved at en tølper som ikke er murer, bryter kjeden.

De kan egentlig ikke ligge ved siden av deg etter et samleie, det bryter kjeden.

gurglebassen
gurglebassenInnlegg: 4951
26.01.19 22:17
Script: De kan egentlig ikke ligge ved siden av deg etter et samleie, det bryter kjeden.

Dette er riktig. Vi trenger heller ikke å møte til førstegangstjeneste, om vi ikke vil selv da selvsagt.

Script
26.01.19 22:20

Murerne deler inn samfunnet i tre etter mønster av Platon, det vesentlige her er at hovedparten  anser seg som samfunnets voktere, middelklassen. Jeg tror det er derfor behandlingen av psykiatriske pasienter er så skandaløst dårlig, pleierne skal kun fungere som voktere, og ikke ta del i de syke, svakes virkelighet. I Trondheim har pleierne egne uniformer, og pasientene blir mest mulig holdt adskilt fra pleierne.

Jeg minner om de Pauli ord: Ikke jøde eller greker.... som naturligvis nettopp også innbefatter de psykiatriske tilfelle.

Script
26.01.19 22:26

Legg merke til hvordan de norske kommentatorene hele tiden vil ha inn en vertikal, hierarkisk kultur i ManU, noen skal stå frem som ledere osv. Men poenget er nettopp at alle avgjørelser, valg, på banen gjøres lokalt, hos den enkelte spiller i den enkelte situasjon, ikke fordi  noen trener eller autoritet har sagt det.  Dermed blir avgjørelsen overraskende og effektiv dersom spilleren utnytter sitt kreative potensiale.

Script
26.01.19 22:31

Visstnok mener murerne symbolsk at de bebor Troja,i middelalderen holdt mange land befolkningen for å væe etterkommere fra Troja, i dag er dette naturligvis latterlig.

Det mest forbausende med mureriet er hvor tåpelig og overfladisk dens metafysikk i virkeligheten er.

Script
26.01.19 22:41

La meg tilføye: Murerkjerringer er spesielt onde på datingsidene overfor oss uskyldige, når de oppdager at du ikke er murer, lirer de av seg ondskap som er en psykolog verdig.

Script
26.01.19 22:53

Når jeg tidligere sa, de forvandles til monstre, mener jeg monstre innvendig. Utvendig  hjernevaskes  mureradeptene borgerlig rene og hvite, men innvendig - herregud så heslig!- alt dreier seg om å være som stål - kull svarte blir de, som et CO2-forurenset rom, stoisk aggressive og dumme.

(Innlegget ble redigert 26.01.19 22:56)

Script
21.09.19 08:23

Det er to slags mennesker, de som er murere og er dømt til Helvetet, og oss andre som kan glede oss til Paradiset.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg