Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Forelska/Betatt av ei jente jeg ikke kjenner

NYTT TEMA
OlaNordman
OlaNordmanInnlegg: 1
23.09.18 21:22

Hei! Jeg er en mann, eller gutt om du vil på 19 år. For noen måneder siden så var jeg innom McDonald's like ved der jeg bor for å søke om en jobb, og så ei jente som jeg ble skikkelig betatt av.

Etter et par uker fikk jeg 2 jobbtilbud, ett fra McDonald's og ett fra et bakkehandling selskap på Oslo lufthavn som stuer, og jeg valgte da jobben på OSL da dette mer eller mindre er drømmejobben (godt betalt, sparer til flygerutdanning..)

Uansett, med dette valget så er jeg litt redd jeg brant alle bruer til å ta kontakt med denne jenta. Jeg har en kompis som fikk jobben på McDonald's, og via han har jeg funnet ut hva jenta heter og hvor gammel hun er (ett år yngre), og i følge han har vi ganske lik personlighet (noe som kan være både bra og dårlig, jeg har mine sprøe sider)

Jeg vet ikke helt hvordan jeg kan "approache" denne jenta. Har blitt forslått at kompisen min kan introdusere oss, men siden de sjeldent jobber sammen og ikke kjenner hverandre så godt så synes han det er for kleint. Har også blitt foreslått å bare adde henne på sosiale medier, men er litt redd for at det skal bli litt for "creepy". Vet ikke hva som er normalt på min aldersgruppe, vet bare at det ikke er som på film. Har null peil på om det er normalt å ta kontakt via. snap for eksempel. Om noen tar seg tid til å lese alt dette og komme med en kommentar og et innspill så hadde jeg satt pris på dette!

Mvh. usikker 19-åring

KapteinMark
KapteinMarkInnlegg: 4266
23.09.18 21:44
OlaNordman: Uansett, med dette valget så er jeg litt redd jeg brant alle bruer til å ta kontakt med denne jenta.

Det er bare å handle mat når jenta er på jobb, så spør du om hun vet når kompisen din kommer på vakt der. (Så plutselig har dere en felles bekjent).

Si noe så teit, at du ikke får fatt i ham, og be henne levere en lapp med ditt navn og tlf.nr. og be ham ringe deg.

Så er du i gang muligens...........kjør på!

Ari_Boy
Ari_BoyInnlegg: 2321
05.10.18 18:15

Eller så kan du ta sjansen, og gå bort en dag hun jobber, og si "Jeg synes du er pen/flott, og jeg vil gjerne bli mer kjent med deg". Hun blir sikkert overrasket, og kan vær litt negativ til dette i begynnelsen, fordi hun ikke er vant med slikt, ettersom hun er ganske ung. Jeg anbefaler å ta sjansen! Før den kompisen din blir mer kjent med henne. 

Klikk for å gå tilbake til toppen