Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvor går grensen for mobilbruk på fødestuen?

NYTT TEMA
VG Nett
VG NettInnlegg: 18718
27.05.10 11:44

Fedres mobilbruk på fødestuen både forstyrrer og forsinker fødsler, sier norske jordmødre.

Arnebelinda
ArnebelindaInnlegg: 12322
04.06.10 10:47

Ehm. Den skal være avslått!! enkelt å greit :) Kan slåes på etter barnet har kommet for å sende ut skryte mms :D

Torresgoal
TorresgoalInnlegg: 2025
07.06.10 02:17

Dama mi ringte meg 3 minutter før ungen kom ut. Da var jeg akkurat ankommet og jeg fikk beskjed om at jeg måtte komme nå ellers gikk jeg glipp av hele fødselen. I neste rie fødte hun. 

Nådde det akkurat.

Det var forresten på fredag :)

(Innlegget ble redigert 07.06.10 02:18)

løje
løjeInnlegg: 2
14.07.10 02:45

Mobilen bør ikkje vere med på fødestova, den kan ligge på rommet eller vere med avslått! Kan ikkje skjønne at nokon ønskjer å ha med mobil og t.d. surfe på internett, oppdatere Facebook eller sende meldingar under ein fødsel. Fokuset bør vere på det som skjer i rommet og den vesle som snart skal bli født!

Mrs_GSP
Mrs_GSPInnlegg: 12
08.10.10 21:06

Skal ærlig innrømme, at det første vi gjorde, når arvingen var ute, og jordmor gikk ut av rommet (babyen sov i sengen sin), var å tekste HELE verden i smug, både mor & far..Fy, skam oss;-)

Men ja, jeg er enig i at mobilen bør holdes borte. Hadde selv klikket i vinkel, hvis far satt og tekstet/ringte, mens fødselen pågikk! Da hadde hormonene kokt over, da;)

Lille_sommerfugl
Lille_sommerfuglInnlegg: 12
21.08.13 14:06

Hadde den med og på hele tiden.. En fødsel kan være kjedelig, å mobilen var for meg en fin ting for å få tiden til å gå.. Skulle jeg sett i veggen hele tiden hadde jeg blitt sprø!! Sendte sms når jeg kjente at jeg måtte presse.. Å det var da ingen som ble skadet av det.. Å glemmer man kamera har man det på mobilen :)

yeswecannot
yeswecannotInnlegg: 273
16.10.13 17:49
VG Nett: forsinker fødsler

HVORDAN ER DET MULIG?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg