Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hun løy til meg om at hun var gravid.

NYTT TEMA
ThomasMR
ThomasMRInnlegg: 66
16.07.13 19:13

E en ganske lang historie det her, men skal prøve å være så kort som mulig. Æ ble ilag med ei flott jente på nyåret (hun 23 år og jeg 26) som æ hadde utrolig mye til felles med og vi hadde det toppers sammen!

Forholdet våres var i noen bølgedaler, som i alle, det plaget meg at hun ikke hadde jobb, bodde hjemme hos moren og faren, pluss søsken og at hun ikke hadde sertifikat. Da hun straks fyllte 24 år, tenkte jeg en del på dette, men hun sa at hun var på utkikk etter jobb hele tiden. Ett tilfelle gjorde jeg det slutt med hun, men angret meg raskt etterpå, og vi fortsatte.

I slutten av april dro jeg på ferie med familie til syden. Da jeg kom hjem etter 2 uker, kjente jeg at jeg ønsket å bo nærmere familien min i nord og at jeg ønsket å flytte. Ergo så måtte forholdet ta slutt, ikke hadde det vært særlig bra den siste tiden likvel, men det var ingen lett oppgave å gjøre det slutt igjen.

Et par dager senere fikk jeg høre av en bekjent at eksen min at hun var blitt gravid. Jeg tok kontakt og det viste seg at dette stemte....Jeg ønsket imidlertid å stille opp og være ansvarsfull ovenfor henne og våres framtidige barn og vi bestemte oss for å prøve...Jeg involverte min nærmeste familie pluss sjefen min på jobben, siden jeg måtte ha noen å snakke med dette om denne sjokkmeldingen...i starten var jeg ikke veldig positiv, men hun ønsket jo å beholde barnet og vi var begge egentlig i utgangspunktet imot abort...Så da ble vi et par igjen og jeg begynte å glede meg til å bli pappa..

Det som imidlertid slo mæ da vi va ilag igjen, va prosessen framover (både i forhold t termindato og ultralyd). Det stemte ikke overens med det som æ vet og som æ har hørt. Ting som ble sagt stemte ikke. Men æ følte jo at æ måtte tru ho på det og at jeg ikke kunne beskylde ho for noen ting...

Ca 1.5 mnd etter at vi var blitt sammen igjen gjorde ho det plutselig slutt med meg, og mente at det ikke var noen kjemi der lengre og masse dårlige unnskyldninger...2 uker senere hadde jeg knapt hørt ifra hun og bestemte meg for å gå hardere til verks og spurte henne direkte og til slutt innrømte hun at det hele bare hadde vært en løgn for å få meg tilbake igjen.. hun var altså ikke gravid....hun hadde vel håpet på at jeg skulle gi faen etter at hun gjorde d slutt...

Jeg kuttet selvfølgelig all kontakt med henne og sa til henne hva jeg syntes......men i ettertid har jeg slitt med dette. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan lyve om slike ting??

hva får ei jente til å gå til så drastiske handlinger, bare for å holde på en gutt??

Noen andre her inne som har hørt om eller opplevd lignende?? del gjerne....

Neith
NeithInnlegg: 18691
26.07.13 09:56
ThomasMR: hva får ei jente til å gå til så drastiske handlinger, bare for å holde på en gutt?? Noen andre her inne som har hørt om eller opplevd lignende?? del gjerne....

Slik jeg forstår det, har det vel aldri vært særlig god kommunikasjon mellom dere to og heller ikke all verden til dype følelser. Da er det lett å drite i den andre parten og servere stygge løgner. Man bryr seg med andre ord ikke om hva den andre tenker og føler. Denne dama virker ekstra umoden, noe som også gjenspeiler seg i hennes handlinger. Vær inderlig glad du ikke har barn med henne, og sørg for å forhindre graviditet om du er usikker på om dette er en dame for deg.

elisebakken63
elisebakken63Innlegg: 4
01.03.17 20:18

hei ville bare si at jeg kan forstå henne i det at hun løyg om å være gravid, tenkte først at dette var noe noen på ungdomsskolen kunne funnet på å gjøre. foresten så var den jente i a eller b klassen som s at hun var gravid til exen for å få hn til å snkke me henne, d funka ikke litt enang. (fkk høre alt fra exen hennes) han hadde også trodd på henne, men hn var ikke serlig støttene. men heldigvs fant han enere ut at alt var en kødd desuten da hun sa at hun var gravid måtte hun ha vært 4 måneder inn i graviditeten, men hun var tynn som en planke

Solvgutt1
Solvgutt1Innlegg: 11148
16.08.17 12:19

Fint me historier fra b-klassen

F.R.O.G
F.R.O.GInnlegg: 13617
16.08.17 21:01
ThomasMR: eg kuttet selvfølgelig all kontakt med henne og sa til henne hva jeg syntes......men i ettertid har jeg slitt med dette. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan lyve om slike ting?? hva får ei jente til å gå til så drastiske handlinger, bare for å holde på en gutt??

Det er mange desperate mennesker der ute, som kan lyge og svike det meste. Ikke mange jenter som gjør slikt mot andre, men noen er det jo.Legg det bak deg, det er ikke noe du får gjort med dette i ettertid, ja hva får en jente til å lyge slikt, hva får mennesker til å drepe, hva får menn til å voldta, hva får mennesker til å svike? Menneskesinnet har sine mørke avkroker, og når noen kryper inn der får man neppe noe rasjonelle svar.

tinnyme
tinnymeInnlegg: 12615
17.08.17 11:46
ThomasMR: hva får ei jente til å gå til så drastiske handlinger, bare for å holde på en gutt?? Noen andre her inne som har hørt om eller opplevd lignende?

Ja, det er sikkert mange som har opplevd litt av hvert på kjæreste-fronten, men at ukjente mennesker på VGD skal kunne fortelle deg hva kjæresten din har fått for seg og hva hun driver med er da litt søkt etter min mening.

Hvis dere er 23 og 26 år gamle, så er dere heller ikke jenter og gutter som du kaller det, dere er voksne mennesker og burde klare å ordne opp selv.

puma1
puma1Innlegg: 20889
17.08.17 14:23
tinnyme: Hvis dere er 23 og 26 år gamle

Var. 27 og 30 nå. 

tinnyme
tinnymeInnlegg: 12615
17.08.17 20:31
Solvgutt1: Fint me historier fra b-klassen

Good one-:)

serk
serkInnlegg: 1588
21.08.17 22:34

Hei ThomasMR! Innlegget ditt fasinerer meg! For det første; er det snakk om en eller to damer? Jeg oppfattet aldri at du måtte velge mellom damer, bare at du måtte velge å være sammen med ei, eller ikke. Riktig eller feil? Etter å ha lest innlegget ditt enda en gang, oppfatter jeg at du gjorde det slutt med den første jenta fordi du ville dra nordover/hjem. Men så vikla du deg inn i eksens garn...Hun lurte deg inn i et forhold, ved å lyve om egen graviditet? Råd: Du må rett og slett kutte ut damer ei stund, og heller jobbe 120%! Og vær glad for at graviditeten var falsk! Mvh Lars!

HuiBuorre
HuiBuorreInnlegg: 18664
22.08.17 00:04

Jeg ville ogå blitt meeget mistenksom hvis dama ikke hadde sertifikat.

Andropov
AndropovInnlegg: 33395
22.08.17 10:42
ThomasMR: I slutten av april dro jeg på ferie med familie til syden.

Dette er helt normalt

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg