Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Han ønsker ikke flere barn

NYTT TEMA
Justdance
JustdanceInnlegg: 1
26.08.17 23:04

Hei! Jeg er 37 år, og har samboer som er 10 år eldre enn meg. Vi har begge et barn hver fra tidligere forhold, de er nå godt opp i ungdomsårene. Jeg var singel i mange år, før jeg traff samboeren min for noen år siden. 

Nå er det sånn at jeg har et ønske om å få et barn til, og samboeren min ønsker ikke dette, pga alderen hans. Jeg kan forstå at han synes han er blitt for gammel til å gå inn i en småbarnstilværelse. Tiden begynner vel å gå fra meg også, men ønske om å få et barn til er noe jeg tidvis tenker en del på. Jeg har det veldig fint sammen med samboeren min, han ønsker å gifte seg med meg. Noe som er kjempefint, og som jeg også ønsker, men så er det dette ønsket om flere barn som jeg har, og som han ikke vil gå inn i.

Det er sikkert tåpelig å tenke sånn, men d er en vond følelelse og tungt å innse at jeg faktisk ikke skal ha flere barn.

Jeg har ingen å snakke med om dette heller. Venninnene mine har yngre barn, og bare går ut i fra at jeg ikke ønsker flere, siden barnet mitt har blitt ungdom.

Er det andre som har vært i en lignende situasjon? Hvordan klarte dere å godta at dere ikke skal ha flere barn? 

Nødutgang
NødutgangInnlegg: 18138
25.09.17 14:07

Hva med å adoptere en tenåring?

engrann
engrannInnlegg: 40
29.01.18 19:47
Justdance: Hei! Jeg er 37 år, og har samboer som er 10 år eldre enn meg. Vi har begge et barn hver fra tidligere forhold, de er nå godt opp i ungdomsårene. Jeg var singel i mange år, før jeg traff samboeren min for noen år siden.
Nå er det sånn at jeg har et ønske om å få et barn til, og samboeren

En blir aldri for gammel til å få barn. Jeg er over 60 og har et barn på 9 år og det er bare herlig da. Kona er også 56 år i dag. jeg kan ikke tenke meg noe anerledes heller no. Vær stolt at dere kan få barn. Masse lykke til dere også da. Klem fra engran

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg