Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

reductil

NYTT TEMA
mumi-lotta
mumi-lottaInnlegg: 198
29.05.08 21:33
er det noen som har noe gode erfaringer eller dårlige med disse pillene...??

lotta
Neith
NeithInnlegg: 18690
30.05.08 01:48
Funka ikke på meg iallefall.
grhoel
grhoelInnlegg: 1
30.05.08 09:37
Det er bare humbug. Fungerer like dårlig som alle andre slankepiller, eneste jeg oppnår er forstoppelse som ved også alle andre sorter. Nei, det eneste som duger er trim!
Kitt_9
Kitt_9Innlegg: 1759
30.05.08 20:57
Har erfaring med forstoppelse, jeg også. Og søvnmangel. Fikk ikke sove i et par uker. Første runden trodde jeg det var en sykdom jeg har som var skylden i søvnløse netter. Neste runde fant jeg ut at det var Reductilen og da var det slutt på å ta dem, selv om matlysten ble betraktlig redusert.

Vet også om andre som har slitt med forstoppelse og søvnmangel pga Reductil!
mumi-lotta
mumi-lottaInnlegg: 198
31.05.08 06:39
ok.. ser det er flere som sliter med forstoppelse... jeg fikk beskjed om at jeg skulle spise mat med masse fiber og lite eller ikke noe karbohydrater.. gjorde dere og det? fiber skal jo holde magen i gang. Og så er det snakk om ett trennings opplegg med trim 3 ganger i uken.

Ei jeg vet hadde hjerte bank og høy puls, dere? blir jo litt skremt av dette her..

lotta
Kitt_9
Kitt_9Innlegg: 1759
01.06.08 08:59
Vel, jeg kan komme med et godt tips til deg, helt uten Reductil!!!

Dersom du går inn på lavkarbo.no, på forumsidene , kan du lese om hvordan mange endelig går ned i vekt uten å spise karbohydrater. Vel så effektivt, og uten alle bivirkningene til Reductil! Og så mye billigere, da!

Velkommen til en "ny" verden!!!

Sees vi der?
VivaLV
VivaLVInnlegg: 35550
15.03.10 17:15

Disse er nå trukket tilbake fra markedet.

Stemmer jo bra med tilbakemeldingene fra de som har skrivd her i denne tråden.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg