Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Problemer med å ta initiativ

NYTT TEMA
FinnENfeil

FinnENfeil
11.11.08 15:41
Jeg tenker på en kjæreste. Har aldri hatt dame fordi jeg har vært for sjenert, usikker og slitt med dårlig selvtillit. Dessuten tar jeg aldri initiativ til noe.

Jeg tør ikke flørte og følge opp jenter jeg har fått litt kontakt med på fest / nettet, og jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Hadde jo vært kjempemorsomt med en kjæreste og jeg tenker på det hver eneste dag. Tenk med dere selv.

Problemet er at jeg begynner og tenke negativt om jeg har en jente som er en potensiell kjæreste. Det jeg er mest redd for, er å flørte/prøve meg på ei jente som ikke er interessert i meg..for da blir det så pinelig.

Er i tillegg veldig usikker på meg selv. Alt fra sveis, klær, utseende, osv... jeg gidder liksom ikke følge opp fordi jeg sier til meg selv at 'jeg er sikkert ikke bra nok for henne som kjæreste'

Har hatt en del problemer opp gjennom årene, men nå har jeg fått løst det meste av disse, men dette her kommer jeg meg ikke videre med. Er det noen nettsteder som jeg kan finne informasjon om nettopp hva jeg trenger hjelp til? Jeg kan vel nesten ikke gå til lege og ta opp dette?

Og jeg er forresten i første fase av 20-årene. Har jo fått noen komplimenter og kyss ute en vinterdag, men dette legger jeg bare bort og kun fokuserer negativt.
MadHamish

MadHamish
11.11.08 18:42
Det jeg er mest redd for, er å flørte/prøve meg på ei jente som ikke er interessert i meg..for da blir det så pinelig.
#
Hva er pinlig med det?
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg