Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Erfaring med VITAPRO

NYTT TEMA
gammel_mann
gammel_mannInnlegg: 9977
15.06.09 18:05

Etter reklamen å dømme har tusenvis av mennesker fått et bedre liv av disse pillene.

Alger fra Hawaii, blomster fra østen, pakket i norge, det koster flesk.

Nå er jeg ikke den som kaster meg over fine ting som er dyre, derfor kunne jeg ha interesse av å høre hva brukerne (tusenvis) har av erfaringer før jeg kjøper en pakke.

Hva blir bedre?

Fyko
FykoInnlegg: 964
16.06.09 00:14
gammel_mann: Etter reklamen å dømme har tusenvis av mennesker fått et bedre liv av disse pillene. Alger fra Hawaii, blomster fra østen, pakket i norge, det koster flesk. Nå er jeg ikke den som kaster meg over fine ting som er dyre, derfor kunne jeg ha interesse av å høre hva brukerne (tusenvis) har av erfaringer før jeg kjøper en pakke. Hva blir bedre?

Nå har ikke jeg så god peiling på hva vitapro skal inneholde, men trodde det var anitoksidanter, altså ting man kan få i seg gjennom normalt kosthold. Mange tror at Vitapro og lignende er helt fantastiske ting som alene skal endre problemene med helsen, men dette er generelt bare ting som skal brukes hvis du har mangler av disse tingene gjennom den vanlige kosten. Jeg tviler veldig på at vitaepro er så fantastisk som det sies og ville heller bare kjøpt vanlig mat som har mye antioksidanter, ting som inneholder blåbær f eks.

Fyko
FykoInnlegg: 964
16.06.09 00:15

Det sies vel at det skal hjelpe ledd/muskler og styrke imunforsvaret

M-Ballack
M-BallackInnlegg: 19649
16.06.09 08:58

Jeg ville ha holdt meg langt unna dette.En eldre bekjent var positiv til dette og hevdet at det hjalp for hans stive ledd osv.Etter et par måneder senere var han ikke fullt så positiv.Her er det mye psykologi å gjøre hvor man faktisk tror at det virker men som i realiteten ikke gjør det . Les mer om det her

Man vet at reklame har makt .De sendte klage på NRKs program FBI og lot det gå på TV2 som reklame lenge.Det er ganske spesielt og de vet åpenbart hva de gjør. Undersøkelser viser at folk faktisk trodde at Vitalab hadde fått medhold i klagen etter dette reklamestuntet...

(Innlegget ble redigert 16.06.09 09:06)

Navnebruker
NavnebrukerInnlegg: 11785
16.06.09 13:34
gammel_mann: Etter reklamen å dømme har tusenvis av mennesker fått et bedre liv av disse pillene.

Reklame er bare reklame. Det er visst ikke så veldig strenge krav til reklamens sannhet heller, noe som tydelig ble avslørt da RedBull ble lansert i Norge for et par uker siden. Jeg ble helt sjokkert over reklamen de har, og flere andre påpekte det også, men det var visst ikke noe ulovlig ved den. Tilsynelatende kan man omtrent ikke klare seg i en idrett uten å bøtte redbull, noe alle med et minimum av kunnskap vet er feil.

Mattilsynet mente at reklamen var helt grei. Les og gråt her.

LOLHOAX
LOLHOAXInnlegg: 849
16.06.09 14:49

Jeg har ikke prøvd VitaePro, men BioPro, som er omtrent det samme. Det står at man bl. a. skal få bedre forbrenning, at det hjelper for hud/hår/negler og at det demper søtbehovet... jeg merka ikke en dritt forskjell.

gammel_mann
gammel_mannInnlegg: 9977
16.06.09 15:31

Det er vel kjent for de fleste at "din mat er din medisin", så vi som spiser litt av alt burde nok få i oss det vi trenger.

Jeg har lært at frukt og grønnsaker med sterk farge inneholder en del antioksidanter, og det er kanskje nok for kroppen å spise litt frukt, grønnsaker og bær.

Det var mye blåbær sist sommer, og vi bare ruslet rundt i skogen og spiste og plukket, og tok med blåbær hjem og puttet i fryseboksen. Ganske godt å grave fram litt blåbær i ny og ne.

Og de er fulle av antioksidant, og gratis!

Navnebruker
NavnebrukerInnlegg: 11785
16.06.09 15:33
gammel_mann: Jeg har lært at frukt og grønnsaker med sterk farge inneholder en del antioksidanter,

I tillegg fins det masse i vanlig kaffe. Og det er garantert billigere enn disse tablettene :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg