Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kul i bakhodet

NYTT TEMA
FishingMoby
FishingMobyInnlegg: 4011
12.05.11 23:08

Jeg har en kul i bakhodet som jeg merket akuratt nå. En veldig hard kul, akuratt som om det er bein. Den er rund og ca 1 cm i diameter. Har vært unormalt trøtt de siste 2 dagene, men det kan godt være fordi jeg har jobbet mye. Er 20 år gammel.

Ideer om hva det kan være? Hvordan kjennes en svuvlst ut?  

Wes24
Wes24Innlegg: 4471
13.05.11 06:09

Jeg er villig til å vedde boxeren min (jeg er nydusja og den er pent brukt) på at det er en fettkul. Men jeg er ikke villig til å vedde livet ditt på det, så om du er bekymra får du heller få noen til å se på den. Tror sjansene er rimelig små for at du får en boxer i posten etter det legebesøket...

FishingMoby
14.05.11 00:07
Wes24: eg er villig til å vedde boxeren min (jeg er nydusja og den er pent brukt) på at det er en fettkul.

Jeg skal til legen på Onsdag. Og jeg forventer den boxeren i posten hvis det ikke er en fettkul :)

William S
William SInnlegg: 10189
24.05.11 12:41

Fettkul eller ei, alt av kuler som du ikke vet hvordan har havna der bør sjekkes. Jeg har feks en permanent kul i panna siden jeg slo hodet veldig hardt der for 10 år sia. Om det hadde vært en hjernesvulst hadde du nok hatt flere symptomer. Og ja unormal trøtthet er et symptom, men da skal du være unormal trøtt lengre enn to dager....

(Innlegget ble redigert 24.05.11 12:42)

Wes24
24.05.11 20:31

Blir det noe boxer på deg?

William S
28.05.11 16:44
Wes24: Blir det noe boxer på deg?

Hmm si det. Er litt dumt om han ikke svarer!

FishingMoby
05.06.11 23:42

det ble boxer på meg. ikke en fettkul, ei heller noe farlig. Husker ikke navnet på det som det var, men det var visst ikke noe vanlig. Legen sa det kunne utarte seg til å bli litt mer seriøst hvis den begynte å vokse, men ikke noe å tenke på nå.  

Wes24
06.06.11 18:36

Gi meg adressen, så kommer en boxer din vei!

William S
24.06.11 22:09
FishingMoby: det ble boxer på meg. ikke en fettkul, ei heller noe farlig. Husker ikke navnet på det som det var, men det var visst ikke noe vanlig. Legen sa det kunne utarte seg til å bli litt mer seriøst hvis den begynte å vokse, men ikke noe å tenke på nå.

Er bra det da. Hehe. Fastlegen er der for en grunn. Har vært bekymringsverdig lite hos han. Tror jeg er litt farlig frisk for å være ærlig...Finner jo ingenting nevneverdig på kroppen min heller, ei heller har jeg mange plager så er kanskje bare å roe seg ned.

fisto
fistoInnlegg: 28816
25.06.11 11:36
William S: Tror jeg er litt farlig frisk for å være ærlig...

Må le litt med deg her:-) Det er vel en diagnose det også. Hører til sjeldenhetene. Godt at noen står frem.

er tom for tommeltotter, men skal huske på:-)

(Innlegget ble redigert 25.06.11 11:39)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg