Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Solkrem

NYTT TEMA
fisto
fistoInnlegg: 28816
20.06.11 13:39

Huden er et viktig organ. Og nå har Forbrukerrådet testet solkremene for oss. Jeg fant den jeg brukte i fjor på bunnen av listen. Føler meg litt lurt. Apotekenes kremer gir dårligst beskyttelse. Klar tale.

I de seneste årene har vi måttet forholde oss til tynne osonlag og UVA og UVB. hvor mange av oss finleser innholdsfortegnelsen?

Vi som vokste opp med vaselin, spenol og jordnøttolje husker vel noen solbrente netter? En venninne av meg dro til Kreta og kom hjem med et stort væskefylt "hull" like under halsgropen. Selv var jeg plaget med soleksem etter dager på sjøen med jordnøttolje.

Godt at jeg vet hva jeg bør kjøpe før ferien i år:-)

fisto
20.06.11 13:54

Glemte å spørre om hvorfor det ser ut til at gutter og menn bryr seg mindre om å bruke solkrem enn kvinner?

Beatrix_Kiddo
Beatrix_KiddoInnlegg: 3905
20.06.11 18:41
fisto: Glemte å spørre om hvorfor det ser ut til at gutter og menn bryr seg mindre om å bruke solkrem enn kvinner?

Fordi de fleste menn tror de blir homo av å bruke solkrem:P

fisto
20.06.11 19:49

Hehe, man skal slett ikke se bort fra at det er en del av forklaringen:p Damete å smøre seg inn, ihvertfall når noen ser på?

Noen menn sier de herder huden sin....... Hva nå det er for noe.

Men fra mitt synspunkt er det idiotisk at så mange solkremer ikke holder hva de lover. Det er vel profitten som teller. (som alt annet)

(Innlegget ble redigert 20.06.11 19:50)

SimoneInzaghi
SimoneInzaghiInnlegg: 23139
29.06.11 23:03
Beatrix_Kiddo: Fordi de fleste menn tror de blir homo av å bruke solkrem:P

Ekte menn smører seg inn med olje!

Bobbyv
BobbyvInnlegg: 12603
29.06.11 23:11
SimoneInzaghi: Ekte menn smører seg inn med olje!

Hva bruker du?

SimoneInzaghi
SimoneInzaghiInnlegg: 23139
29.06.11 23:16
Bobbyv: Hva bruker du?

Olje med solfaktor 6.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg