Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nummenhet oppover hals og nakke m.m.

NYTT TEMA
muligdet

muligdet
16.07.11 23:30

Av og til de siste månedene har jeg merket en slags nummenhet oppover halsen og nakke/bakhode og i hake og lepper. Ofte klør det også på samme steder. Men har ikke hodepine. Det kommer og går litt. Kan gå lenge mellom hver gang. Hva i all verden kan dette være?

(Innlegget ble redigert 16.07.11 23:30)

StripePus

StripePus
17.07.11 00:50
muligdet: Av og til de siste månedene har jeg merket en slags nummenhet oppover halsen og nakke/bakhode og i hake og lepper. Ofte klør det også på samme steder. Men har ikke hodepine. Det kommer og går litt. Kan gå lenge mellom hver gang. Hva i all verden kan dette være?

Nerver i klemme? Jeg kjenner et par stykker som har hatt noe lignende - de var sykmeldt i perioder. Ble ikke funnet noe galt, og de ble bra med tid og stunder. En av dem, en nabo, klaget over vissen følelse i arm, nakke/hals og halve ansiktet.

Jeg har også noe lignende i perioder. Jeg får en ekkel følelse i hake og leppe på ene siden. Litt prikking og antydning til nummenhet. Det kommer og går, og jeg er temmelig sikker på at det har sitt utspring i nakken.

Kanskje du bør få deg en Mr-undersøkelse av nakken din?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg