Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Blod på dopapir og litt i truse.

NYTT TEMA
monjanse
monjanseInnlegg: 131
18.08.12 22:13

Jeg blør litt i endetarmen avogtil. Jeg tror iallfall det er i endetarmen, fordi det er ferskt blod jeg ser i dopapiret etter at jeg har bæsjet. Jeg har verken hemorider eller rifter. Jeg har kjent etter. Avogtil ser jeg størknet blod i trusa også. Men bare litt.

Bjartesen
BjartesenInnlegg: 3283
22.08.12 16:53
monjanse: Jeg blør litt i endetarmen avogtil. Jeg tror iallfall det er i endetarmen, fordi det er ferskt blod jeg ser i dopapiret etter at jeg har bæsjet. Jeg har verken hemorider eller rifter. Jeg har kjent etter. Avogtil ser jeg størknet blod i trusa også. Men bare litt.

Slutt å bruk billig dasspapir, bytt til Lambi

Spinsind
SpinsindInnlegg: 10053
22.08.12 16:56
monjanse: Avogtil ser jeg størknet blod i trusa også. Men bare litt.

kan skyldes raskt vektap, magesår, tarmproblemer mm.

Ville tatt en tur til legen, sånnn for å sjekke det ut. Ikke nødvendig å bekymre seg når man kan få en forklaring og kanskje få gjort noe med det.

God bedring :0)

haraldwno
haraldwnoInnlegg: 1322
22.08.12 22:31

etter alt å dømme små innvendige hemoroider da blodet er friskt, med mindre det blir svært plagsomt er det ikke noe videre poeng i å gå til legen.

Men på generell basis kan god peristaltikk og mer fiber kunne hjelpe ;)

Bobbyv
BobbyvInnlegg: 12603
22.08.12 23:47

Nå har du to tråder om at du blør i ræva, foreslår at du slutter med å la kompisen din ta deg i ræva.

promille_krapylet
promille_krapyletInnlegg: 27359
23.08.12 13:11
monjanse: Jeg har verken hemorider eller rifter.

Ferskt blod kommer langt nedi tarmen. Ved magetrøbbel vil det se helt annerledes ut.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg