Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

parasett og alkohol

NYTT TEMA
tulledua

tulledua
10.11.12 19:47

hei :) jeg er en jente på 18. eg har hatt veldig veldig veeeeeldig vont i hodet og jeg har tatt 4 parasetter, nå skal jeg ut å feste / drikke. om jeg kommer til å få alvorlige helseskader om jeg går ut å drikker nå? utenom så venter jeg 2 timer før jeg begynner å drikke, håper noen kan svare meg fort :) jeg har en viktig dag i morgen!

tucan

tucan
10.11.12 19:50
tulledua: hei :) jeg er en jente på 18. eg har hatt veldig veldig veeeeeldig vont i hodet og jeg har tatt 4 parasetter, nå skal jeg ut å feste / drikke. om jeg kommer til å få alvorlige helseskader om jeg går ut å drikker nå? utenom så venter jeg 2 timer før jeg begynner å drikke, håper noen kan svare meg fort :) jeg har en viktig dag i morgen!

tror ikke det er skadelig å drikke etter å ha tatt paracett..

Men om du har en viktig dag i morgen burde du kanskje holdt deg hjemme?

Kuba_16

Kuba_16
10.11.12 19:50

(Innlegget ble redigert 10.11.12 19:50)

tulledua

tulledua
10.11.12 20:05

hehe jo du sier noe der, men har så liten tid til venner så må nesten være litt "oppdater" så i dag er jo viktig dag det å! vil bare ikke det skal ende i en abulanse!

tucan

tucan
10.11.12 20:08
tulledua: hehe jo du sier noe der, men har så liten tid til venner så må nesten være litt "oppdater" så i dag er jo viktig dag det å! vil bare ikke det skal ende i en abulanse!

Hva med å ta en tur uten å drikke,. eller evt. be de hjem til deg?

tulledua

tulledua
10.11.12 20:10

er bedt ut arangemang! får noen blikk vist eg prøver å "stjele". men må bli litt mer korekt! har drukke noen glass vin... kommer dette til å ende i abulanse?

tucan

tucan
10.11.12 20:13
tulledua: kommer dette til å ende i abulanse?

Tvilsomt... Men om morgendagen er veldig viktig, bør du ikke ta den "helt ut"

Ta deg noen glass vann innimellom drikkingen.. Det vil du bli glad for i morgen.

Navnebruker

Navnebruker
11.11.12 09:48
tulledua: jeg kommer til å få alvorlige helseskader om jeg går ut å drikker nå?

ingen fare, det ser ut til at de fleste hjernecellene dine har dødd for lengst.

tulledua

tulledua
10.01.13 17:27

haha, det er jo selvfølgelig å drikke med måte! jo for det meste så kunne jeg ha tenkt å kunne gå ut å drikke brus for all del, men da blir jeg så utstøtt også blir det så mye maaas. men det drepte meg ikke og det gikk kjempe bra dagen etter :)

susilu

susilu
10.01.13 21:44
tulledua: jo for det meste så kunne jeg ha tenkt å kunne gå ut å drikke brus for all del, men da blir jeg så utstøtt også blir det så mye maaas.

Slikt bedrer seg med årene, tror jeg, jeg kunne ikke tenke meg å drikke (eller spise) noe bare fordi de andre gjør det.  Men før var det vel også sånn at man var snertepe om man ikke røkte..

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg