Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Mistet plombe

NYTT TEMA
Thyra
ThyraInnlegg: 43154
20.01.13 23:34

...igjen. Fikk satt inn ny i desember, og så lenge varte den. Kan jeg regne med å få ordnet det gratis denne gangen? Håper ihvertfall den neste plomben komemr til å sitte noen år.

Stian_Andre84
Stian_Andre84Innlegg: 344
21.01.13 00:11

Høres jo ut som et dårlig stykke arbeid. Jeg ville ha spurt tannlegen din først. De fleste pleier å ordne dette gratis eller rimeligere om de har gjort en feil.

Er tannlegen medlem i Tannlegeforeningen kan du ta kontakt med den lokale klagenemnda om du ikke er fornøyd med svaret fra tannlegen.

Thyra
21.01.13 00:19
Stian_Andre84: Høres jo ut som et dårlig stykke arbeid. Jeg ville ha spurt tannlegen din først. De fleste pleier å ordne dette gratis eller rimeligere om de har gjort en feil.

Takk for svar. Håper bare det er tannlegen som har gjort dårlig arbeid, og ikke tanna som har blitt så dårlig at det må mer omfattende tannlegearbeid til.

Thyra
21.01.13 18:13

Da fikk jeg en ny plombe gratis. De brukte et annet materiale denne gangen, så forhåpentligvis sitter den litt bedre.

Stian_Andre84
Stian_Andre84Innlegg: 344
21.01.13 20:26
Thyra: Da fikk jeg en ny plombe gratis. De brukte et annet materiale denne gangen, så forhåpentligvis sitter den litt bedre.

Høres bra ut.

Klikk for å gå tilbake til toppen