Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

P-piller- Loette.

NYTT TEMA
J95

J95
27.06.13 14:32

Skal begynne med Loette for første gang. Og har lest at man skal begynne på 1 dag man har mensen. Men det jeg ikke skjønner, får jeg mensen da selv om jeg begynner med de rosa tabelettene?

Og kan jeg hoppe over mensen allerede første gang jeg tar Loette? Jeg skjønner ikke helt hvordan dette fungerer.. Så hadde vært snilt om noen vil forklare litt mer nøye til meg :)

Hårdott

Hårdott
27.06.13 16:12

Ja, du får mensen når du begynner på dem (mensen har jo allerede startet og kan ikke "holdes tilbake", men den kan bli litt kortere eller lengre enn vanlig.)

Du kan hoppe over mensen allerede første gang, men det er ikke garantert med noen p-piller at det virker å hoppe over mensen, noen jenter blør likevel...

Om du bruker pillene fordi du ikke vil ha mensen, bør du heller bruke p-sprøyte, da kan du hoppe over 3 måneder med mensen eller noe, husker ikke helt.

(Innlegget ble redigert 27.06.13 16:13)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg