Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Pollenalergikere! Les her!

NYTT TEMA
den1m

den1m
25.04.14 17:41

I fjor var jeg helt ødelagt hele sommeren av allergi (som vanlig). Nå er bjørkepollenet på sitt værste og utrolig nok merker jeg nesten ingenting.

Jeg har gjort 2 ting siden i fjor.

1) Jeg fjernet amalgam fra tennene. Amalgam lekker kvikksølv. Dette skal gjøre immunreaksjoner værre, dvs allergi vil antageligvis bli mye værre om du har amalgam.

2) Jeg tok noe som heter grasax. Det gjorde vondt i halsen og jeg var sår under tunga første 2-3 ukene før det gikk over, det prikket i munnen og var nesten så det kokte under tunga en periode der jeg la smeltetabletten. Dette er mot gress, men virker tydeligvis på bjørk også. Jeg har ikke stått på det så mange måneder, men noe har tydeligvis skjedd.

Bjørkepollenet er det værste jeg kan komme utfor, for første gang i mitt liv sover jeg med vinduet åpent og merker bare litt prikking i hals/nese.

Dette bør du prøve om du plages av det samme!

sanila

sanila
25.04.14 20:58
den1m: Jeg har gjort 2 ting siden i fjor.

Kjempe, men hvor kunne det være interresant å vite om du hadde fått det samme resultat med amalgan fjerningen alene:-)

Hårdott

Hårdott
27.04.14 02:45

Det er normalt å kunne miste allergi. Kjenner flere som har blitt kvitt pollenallergien, og andre allergier, uten å gjøre noe spesielt.

Sies at hormonforandringer kan være en årsak, eller at man bare vokser det av seg.

Selv ble jeg fullstendig kvitt en mat-allergi ved å holde meg vekk noen år.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg