Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Mye engstelse.

NYTT TEMA
JOlsen
JOlsenInnlegg: 1613
04.06.18 09:36

Jeg er veldig urolig og nervøs for tiden. Flere årsaker, men den ene er nye naboer. De er flyktninger og er hevet ut fra flere borettslag. Det er fem unger og de bråker og skriker hele dagen, renner gjennom oppgangen i et kjør. Frekke i kjeften , slem med dyr, kaster stein på katter. Kort sagt , her mangler det mye på oppdragelse, ser ut som frie tøyler. Det er kommet inn flere klager på de fra beboere som er lut lei. Jeg sliter med angst og depresjoner og blir mye verre av dette , her var et godt bomiljø, men nå er idyllen brutt. 

Jeg lurer på hvordan jeg skal takle dette. Må du ta Sobril på grunn av umulige naboer har det kommet langt. Hverdagen er ikke den samme. 

return_of_drakkar
return_of_drakkarInnlegg: 18384
04.06.18 18:51
JOlsen: Jeg er veldig urolig og nervøs for tiden. Flere årsaker, men den ene er nye naboer. De er flyktninger og er hevet ut fra flere borettslag. Det er fem unger og de bråker og skriker hele dagen, renner gjennom oppgangen i et kjør. Frekke i kjeften , slem med dyr, kaster stein på katter. Kort sagt , her mangler det mye på oppdragelse, ser ut som frie tøyler. Det er kommet inn flere klager på de fra beboere som er lut lei. Jeg sliter med angst og depresjoner og blir mye verre av dette , her var et godt bomiljø, men nå er idyllen brutt. Jeg lurer på hvordan jeg skal takle dette. Må du ta Sobril på grunn av umulige naboer har det kommet langt. Hverdagen er ikke den samme.

Her har du min fulle forståelse.

Her hvor jeg bor hadde kommunen en leilighet som ble brukt for rusmisbrukere (i en av nabooppgangene).
Det bråkte enormt og var rusete i oppgangen og vemmelige mot mange, blant annet plagde en enslig kvinne som var over 90 år.
En annen fikk hjerteattak.

Vel, beboerne slo seg sammen og krevde at kommunen fjernet dem. Kommunens folk var frekke og mente at de andre burde flytte! Da ble det rabalder.
Til slutt måtte kommunen ta dem vekk - og kommunen måtte si ifra seg leiligheten.

Beboerne hos deg må bare klage og klage, og be dom møte med styret. Styret må bare ta hensyn til dere!
Det er jo utrolig at man tar inn de som er kastet ut fra flere andre borettslag!

JOlsen
JOlsenInnlegg: 1613
04.06.18 19:59

Helt enig, det er helt utrolig. De oppfører seg like dårlig som før og viser er ekstrem dårlig oppførsel. Kommer det flere klager så blir d3e nok kastet ut igjen. Vi har regler i et borettslag, men det bryr disse folka seg ikke noe om. Norske barn er ikke ute og leker, de er skremt over oppførselen til disse. For å si det mildt er det en voldsom lek. Enslig mor med fem barn. 

return_of_drakkar
return_of_drakkarInnlegg: 18384
04.06.18 21:12
JOlsen: Helt enig, det er helt utrolig. De oppfører seg like dårlig som før og viser er ekstrem dårlig oppførsel. Kommer det flere klager så blir d3e nok kastet ut igjen. Vi har regler i et borettslag, men det bryr disse folka seg ikke noe om. Norske barn er ikke ute og leker, de er skremt over oppførselen til disse. For å si det mildt er det en voldsom lek. Enslig mor med fem barn.

Det er selvsagt synd at det skal bli slik.
Men når man bor i et borettslag så må man oppføre seg vettugt.
Hun klarer tydeligvis ikke å ha tøyler på ungene.
Eller prøver ikke.
Men de andre beboerne skal jo ikke lide!
Her er jeg urokkelig.

Garindan
GarindanInnlegg: 6574
04.06.18 21:18

Bekymringsmelding til barnevernet hadde kanskje også vært noe.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester