Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

mer effekt av snus

NYTT TEMA
Barelurer_
Barelurer_Innlegg: 4
29.07.18 16:57

Hva er det som er diggest å gjøre når man har i snus, noen som har noen tips til å få mer effekt av snus? Setter stor pris på svar

ohlalaSpurs
ohlalaSpursInnlegg: 4411
29.07.18 16:57

Eg har prøve å rulle snusen i hvetemel.

Barelurer_
29.07.18 18:37

Funket det bra?

Winthrop15
Winthrop15Innlegg: 3682
06.08.18 00:25

Det er jo så mye sterk snus på markedet nå. Kan du ikke bare kjøpe deg noe sterkere?

kytec
kytecInnlegg: 34044
06.08.18 00:34
Barelurer_: Hva er det som er diggest å gjøre når man har i snus, noen som har noen tips til å få mer effekt av snus? Setter stor pris på svar

Stapp det opp i ræva. 

OOTSP
OOTSPInnlegg: 7350
11.08.18 02:24
Barelurer_: Hva er det som er diggest å gjøre når man har i snus, noen som har noen tips til å få mer effekt av snus? Setter stor pris på svar

Beklager for å si det, men jeg mener du bør gjøre ditt beste for å slutte å bruke snus. Er selv en snuser og det er det siste jeg anbefaler.

Om du er tøff nok og har styrken til å kunne komme over nikotinen, da vil jeg se opp til deg, men ikke så lenge du er en snuser som meg som ikke klarer å komme seg ut av helvete ;)

Barelurer_
18.08.18 18:29

Har prøvd mye av det sterkeste og får rett og slett null effekt.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg