Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Knute på skjoldbruskkjertel og luktforstyrrelser

NYTT TEMA
MissAlly
MissAllyInnlegg: 330
07.06.19 00:15

Hei!

Jeg håper noen her på vgd har erfaringer eller noen tanker om dette.

Jeg har hatt en dårlig lukt fra munn og nese i et halvt år, litt til og fra i styrke og karakter. Ingen av mine nærmeste kjenner denne lukten, heller ikke legen. Derfor konkluderes det med at det må være en eller annen forstyrrelse i smaks/luktesans som bare jeg kjenner, men legene skjønner ikke hva som kan være årsaken. Jeg har tatt bakterieprøve fra hals som er fin, MR er fin, øre-nese-hals lege sier alt ser fint ut.. 

Det er også oppdaget knute på skjoldbruskkjertelen, og jeg venter på å ta biopsi av denne. Har smerter på ene siden av skjoldbruskkjertelen, men legene vet ikke om det er muskulært eller pga knuten. Jeg spurte om det kunne være sammenheng mellom denne ekle lukten jeg kjenner og denne knuten, men legene har ikke noe svar på dette heller..

Dere som har litt peiling på disse tingene, hvilke tanker har dere om dette? Er ganske rådvill og frustrert over begrensende svar fra leger.

return_of_drakkar
return_of_drakkarInnlegg: 24504
14.06.19 10:26
MissAlly: Dere som har litt peiling på disse tingene, hvilke tanker har dere om dette? Er ganske rådvill og frustrert over begrensende svar fra leger.

Det er nok vanskelig for andre enn de som kan se deg og de prøvesvar å si noe som helst vettugt. Vond smak kan jo komme av så mange helt uskyldige ting.

MissAlly
MissAllyInnlegg: 330
21.06.19 21:16

Ja det er sant, men legene står fast og jeg er fortvilt. 

Takk for svar likevel

return_of_drakkar
return_of_drakkarInnlegg: 24504
22.06.19 11:09
MissAlly: Ja det er sant, men legene står fast og jeg er fortvilt.

Det er jo en ille situasjon.
Man blir rådvill og usikker.
Du må bare mase på dem.

Klikk for å gå tilbake til toppen