Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Er dette for godt til å være sant?

NYTT TEMA
MagneR
MagneRInnlegg: 1130
19.10.19 11:00

Er endelig løsningen kommet for min gamle, tunghørte mor?

Hvis denne kuren virker, ville vel høreapparatenes tid være over. Jeg må si at det virker meeget tvilsomt. Her er oppfinneren omtalt i artikkelen som professor. Men når jeg googler "professor fornavn etternavn" finner jeg bare navnet(som er svært vanlig), men noen professor med dette navn finner jeg ikke.

Jeg googlet produktets navn. Det kom opp 1 link bare. Den kom jeg ikke inn på.

Noen som vet mer? Jeg antar at dette må være juks. Eller, i beste fall, at produktet er flunkende nytt og har ikke etablert seg ennå. 

Vel, hvis kun 1 her på VGD kan bekrefte at dette produktet har virkning, vil jeg vurdere å prøve. 

MagneR
MagneRInnlegg: 1130
19.10.19 11:03

Glemte en opplysning. For å få spesialtilbud, må man bestille akkurat I DAG. Siste frist. Litt tilfeldig at siste frist er akkurat den dagen jeg fant artikkelen.

Hansaguden
HansagudenInnlegg: 6003
19.10.19 11:05

Dersom dette er sant så venter nobelprisen i medisin neste år.

Har mine tvil sa grisen da han så slakteren.

return_of_drakkar
return_of_drakkarInnlegg: 24504
19.10.19 17:49
MagneR: Jeg må si at det virker meeget tvilsomt. Her er oppfinneren omtalt i artikkelen som professor. Men når jeg googler "professor fornavn etternavn" finner jeg bare navnet(som er svært vanlig), men noen professor med dette navn finner jeg ikke.

Aldri hørt om det.
Uten at det er noen fasit.

Det skumle med slike ting er at man ført havner opp i å betale for noe som ikke funker, mens man sliter med å få stoppet forsendelser og får regning på regning.

Også det med å måtte bestille i dag...som du sier...virker skummelt.
Virker ikke helt bra nei.

(Innlegget ble redigert 19.10.19 17:51)

return_of_drakkar
return_of_drakkarInnlegg: 24504
22.10.19 20:52
MagneR: Glemte en opplysning. For å få spesialtilbud, må man bestille akkurat I DAG. Siste frist. Litt tilfeldig at siste frist er akkurat den dagen jeg fant artikkelen.

En liten sak her...om et annet vidunderprodukt.

Det var liksom noen som stod frem med skryt av det.
Personen var oppgitt å bo i Bergen.
Det er bare det at det kun finnes 1 i hele landet med det navnet, boende 200 meter unna meg, et helt annet sted i landet - og helt ukjent med dette produktet...

Slik lager man ofte skrytsaker fra publikum.

qpr1
qpr1Innlegg: 6739
23.10.19 09:29

Dette bærer med seg alle tegn til humbug.

En behandling som er for god til å være sann, en professor som ikke finnes, en bruker som ikke finnes, en frist på samme dag for å bestille, ingen linker til forskningsartikler osv osv.

Styr unna! 

Klikk for å gå tilbake til toppen