Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Velkommen!

NYTT TEMA
ebe
ebeInnlegg: 1
09.01.01 11:51
Hei!

Velkommen til VG Netts nye diskusjonsgruppe om helse og medisin! Hver dag kommer det nyheter omkring helse på VG Nett og i andre medier, så det skulle være nok å diskutere. Uranfaren for norske soldater i Kosovo er en aktuell sak. Har norske myndigheter vært for slappe med advarslene?

Folkehelsas advarsel mot tannpasta og deodorant fordi bakteriehemmende stoff kan skape antibiotika-resistente bakterier, er en annen. Bør vi få kjøpt slike produkter i butikkene?

Eller hva med å utveksle de beste rådene mot influensa eller bakrus?

Diskuter i vei!

Hilsen
Elisabeth Breien Ellingsen
Helsejournalist
VG Nett
gnuf
gnufInnlegg: 3397
11.01.01 19:38
Hei.

Når dødshjelp har en egen debattside, synes jeg så absolutt at "uranfaren for norske soldater i Kosovo" også må få sin egen debattside....:-)

Gnuf.
gnuf
gnufInnlegg: 3397
11.01.01 19:39
Bø!
skeptikeren
skeptikerenInnlegg: 10
12.01.01 20:03
Jeg blir så forbanna på slappe norske myndigheter som lar soldater leke rundt i utbomba materiell med fotoapparater, mens onkel Sam utstyrer sine med verneutstyr og 1000 advarsler.

Forsvaret bør betale legeregningene og erstatning til de etterlatte!

skeptikeren
tinarina
tinarinaInnlegg: 1
15.01.01 03:14
Gjelder dette forumet for psykisk helse også? Bare lurte...
laffen7
laffen7Innlegg: 27
16.01.01 23:53
Topp side dette, men hvorfor er det bare tullete spørsmål/svar som kommer frem? Det VG burde tatt opp er faren ved fluor i tannkrem, og den offentlige skoletannhelsetjenesten som propagerte for fluor og lærte barn til å pusse tennene med dette farlige stoffet i flere tiår. På 70-80 tallet var det faktisk en del forskere som advarte mot fluor til alle, spesielt barn. Men hva har skjedd de siste årene??? Fluor er noen av de mest gifte stoffer en kan få tak i, og det putter folk i tennene!!!
sveibjar
sveibjarInnlegg: 3184
01.05.19 15:05

hei ..jeg ønsker å være anonym...slik at ikke nicket mitt blir kjent...

jeg får mer og mer angst jo mer jeg blir klar over hvor fucked jeg er og ikke har noen steder å dra... jeg får det like jævlig uansett hvor jeg drar..både med forhistorie og med en oppvoksende generasjon i  helsevesenet som er opplært til å tro at jeg er sinnsyk fra de var tenåringer...det som engnag var spekulasjoner er nå blitt sannhet hos en hel generasjon..og skulle jeg bli eldre så kommer nok en generasjon... jeg har ingen som vil være bekjent av meg ...ikke engang min mor liker meg...det er null håp for noen form for fremtid verken i form av selvrealisering eller sosialt.. sikkert noen religiøse sekter som kunne tenke seg å "redde" meg, men de er oxo klar over at jeg vil se på det som disrespekt...jeg ser ingen gud verken i fortiden min, i nåtiden og heller ikke i fremtiden..skulle det finnes en gud skal jeg egenhendig skyte vedkommende...

jeg er glad i mitt eget liv og syntes det er trist å måtte bruke det til å vente på døden...

så TS...en trenger ikke være i militær krig for å møte helvete..

mvh

anonym

sveibjar
sveibjarInnlegg: 3184
01.05.19 16:18
laffen7: Topp side dette, men hvorfor er det bare tullete spørsmål/svar som kommer frem?

vent og se hva som kommer de neste 18 årene ..jeg er i 2019 nå...utrolig hva man kan lese .p

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg