Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Gave til kjærste!

NYTT TEMA
Nyana
NyanaInnlegg: 1206
09.03.07 17:44
hei jeg ønsker å glede min nye kjærste med en liten gave. Noen som har forslag?
SirLion_6
SirLion_6Innlegg: 345
09.03.07 18:11
Spørs hvor lenge dere har vært sammen?
Jeg ga kjæresten min roser etter at vi hadde vært sammen en uke =P he he =P
eller kanskje du kan kjøpe ett lite smykke, eller en fin ring eller noe :)
invicta
invictaInnlegg: 628
11.03.07 08:17
SirLion_6 skrev:
Jeg ga kjæresten min roser etter at vi hadde vært sammen en uke =P he he =P
eller kanskje du kan kjøpe ett lite smykke, eller en fin ring eller noe :)

------------

Her kom vel omtrent alle tipsene om hvordan man skremmer bort en jente etter en uke på engang...
deuteros
deuterosInnlegg: 1526
13.03.07 09:37
skremme bort kjæresten med roser?

for dere ER kjærester?

hvis det skremmer henne, får du nesten gi en blant eller no, for da er hun så usikker på forholdet at alt over 20kr blir feil.
Purrfect
PurrfectInnlegg: 504
13.03.07 21:17
Jeg hadde blitt skremt hvis jeg hadde fått roser, smykke og ring etter en uke, ja. Flydd fort som f.

Hvis ikke man var kommet til enighet om at man var hverandres drømmepartnere da..
deuteros
deuterosInnlegg: 1526
14.03.07 08:57
du forsto at det var roser eller smykke eller ring.

hvis dere har vært kjærester i en uke(ikke bare datet) tror jeg du kan legge _din_ frykt til side, og uten problem gi roser. du kan jo gi en fin med et hjemmelagd kort. trenger ikke gi 12 røde. eller hva med en orkide.

men for all del, du gir det du føler deg komforabel med. hva med en cd, dvd eller bok? da er du ikke i kjæresteland i heletatt. eller hvis du har god råd, bestill spa til dere begge og si du fikk et gavekort av noen som ikke hadde tid.

uansettt mener jeg du tar helt feil at blomster, et fint smykke eller en kul rimelig ring, er skremmende for et nyforelsket kjærestepar. det er nok heller din egen frykt.
langstrompe
langstrompeInnlegg: 15
14.03.07 11:12
Hva med å invitere henne på en romantisk middag ute, eller hjemme... Varte henne opp litt... Så avhenger det av alder da... Vi som har passert 25 liker å bli litt oppvartet;)
SirLion_6
SirLion_6Innlegg: 345
03.10.07 23:44
Drar fram denne igjen.. Noen sa at dersom de fikk roser etter en uke så ville de stukket så fort som fa** (sorry ordbruken).. Det skjedde altså ikke her...

Det har nå gått ca 9 måneder siden jeg skrev det at jeg ga jenta mi roser etter ei uke, og vi er fortsatt sammen!
Så er ikke ALLE som har samme oppfatning som dere... he he :P

PS! Skal også sies at jenta mi er veeeldig glad i blomster og roser, og ble veldig glad for de =D
Curban
CurbanInnlegg: 779
04.10.07 01:41
Jeg har et forslag!

Kjøp en Portodrakt med Ricardo Quresma #7. Den er så jææævlig fiiiiin.
Tian2
Tian2Innlegg: 3653
04.10.07 04:06
Nyana skrev:
hei jeg ønsker å glede min nye kjærste med en liten gave. Noen som har forslag?

- Det kommer jo helt ann på hva du har gjort galt. Jo værre ting, jo dyrere gave.
Klikk for å gå tilbake til toppen