Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvordan vekke interessen til en eks?

NYTT TEMA
Samamantha
SamamanthaInnlegg: 2
03.09.07 21:06
Jeg vet jo at det ikke finnes noen fasitsvar her. Muligens ikke noe svar i det hele tatt.

Men saken er: Jeg vil ha tilbake til eksen. Vi har 3 barn sammen og samarbeider veldig bra. Det ble slutt for ca 8 år siden. Det var han som gjorde det slutt. Han sa den gang at han hadde mistet følelsene.

Jeg brukte lang tid for å komme over han, og inntil nylig kunne jeg aldri i verden se for meg å ville ha ham tilbake.
Men ettersom vi har tilbrakt endel tid sammen i det siste, (i forbindelse med barna) kjenner jeg at følelsene kommer tilbake. Jeg vil så gjerne ha familien min igjen!

Forholdet vårt var veldig godt, med lite konflikte. Med unntak av siste året da han gradvis fjernet seg fra meg uten å gi noen forklaring.

Jeg har ikke lyst til å fortelle ham om følelsene mine. Vi har mye felles venner og det blir vanskeligere å omgås om han vet, og ikke gjengjelder dem. Men samtidig er jeg redd for at han kan sitte med samme ønsker uten å si noe, fordi han tror jeg ikke vil....

Vil gjerne høre fra andre som har funnet tilbake til hverandre. Hva var det som gjorde at du ønsket å prøve på nytt? Noen konkrete råd er ikke å forakte:)
agnostika
agnostikaInnlegg: 851
06.09.07 13:47
Samamantha skrev:
Jeg har ikke lyst til å fortelle ham om følelsene mine. Vi har mye felles venner og det blir vanskeligere å omgås om han vet, og ikke gjengjelder dem. Men samtidig er jeg redd for at han kan sitte med samme ønsker uten å si noe, fordi han tror jeg ikke vil....
---------------
Men det må du gjøre, rett og slett for å komme videre. Vær ærlig med han, si at du trenger å høre det en gang til.

Si at du trenger å høre en gang til at han er ferdig med deg, slik at du kan bli ferdig med han.

Og kanskje du også med tid og stunder kan se at den rette for deg finnes der ute..........
JessILike
JessILikeInnlegg: 680
08.10.07 22:00
Jeg har blitt sammen med ekskjærester igjen..Men det var lite lurt..Fantastisk så lenge det varte, men så var det på'n med kjærlighetssorg igjen..

Men i ditt tilfelle blir det jo litt annerledes, siden dere faktisk har vært fra hverandre så lenge, og sikkert har hatt kjærester, eller ihvertfall liv, på hver deres kant iløpet av denne tiden.

Lurer på åssen det går med dere, om du fikk det som du ville..
Vet ihvertfall at det er mulig, da historien din minner veldig om besteforeldrene mine, som nå er gift på 30. året, etter at de hadde brudd på 2 år :)
mumi-lotta
mumi-lottaInnlegg: 198
09.10.07 19:16
Du må finne tilbake til grunnen til det ble slutt mellom dere da, hva skjedde før bruddet, var barna små, var det for slittsomt for han....

Om du er sikker på at du ønsker mannen hjem igjen mo du snakke med han , fortelle hva som bygger seg opp i deg igjen..det er en stor grunn at dere han tre barn sammen , eller er det ikke det???

Klikk for å gå tilbake til toppen