Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

2år sammes

NYTT TEMA
Boligass
BoligassInnlegg: 250
25.09.07 08:33
Hei,

Noen som har noen bra tips på hva jeg skal kjøpe?

Det kan ikke være noen som: ringer, smikke, armband, klokke, parfyme og bamse
for det har ho fått 5ganger hver
Ugress
UgressInnlegg: 7122
25.09.07 08:36
Muligens litt klisjeé, men likevel: hva med noe pent undertøy?
Boligass
25.09.07 08:39
har gitt 3ganger det..

pluss det er jo gave til deg selv... for fint å se på:)
muzzIe
muzzIeInnlegg: 18073
25.09.07 08:42
Fortell oss hva annet du har gitt to, tre eller fem ganger før - det er åpenbart dét tråden er til for.
malacay3
malacay3Innlegg: 20223
25.09.07 08:45
Kjøp et gavekort, til hudpleiesalong eller spa eller noe sånt, det pleier å falle i smak.

Malacay
Boligass
25.09.07 08:51
Hva det jeg oxo tenkt på.. Spa og slik

Her kommer det
Sexy tundertøy 3ganger
Halskjede 6 ganger
Armband 5 gang
Klokke 1 gang
Bamse 7 ganger
Roser 23 ganger
Syden tur 1gang
Kjole 3 ganger
Topper mange ganger
Skrivepult 1 gang
Mirco 1 gang
Raskemenn 1 gang

Fornøyd?
Ugress
25.09.07 09:09
Ikke rart de sier at det er dyrt å ha dame :P Men jeg er stort imponert over hvilken stålkontroll du har over de ulike gavene du har gitt henne.
Boligass
25.09.07 09:13
Jobben min som har gjort at blitt slik, når du pass 117 leiligeter hverdag.
Du skal vite hvordan de har det. så får du veldig god kontroll.. plass vi har jo bare bære sammes i snart 2år
LaLa
LaLaInnlegg: 8358
25.09.07 09:28
Sinnsykt mye du har kjøpt til henne da. Synes nesten du burde kutte ned på alle gavene og begrense det til et par ganger i året. Hun vil sikkert sette mer pris på det da...
Men til spørsmålet....: hva med en spesiell film hun liker/ en du vet hun har lyst til å se? Kjøp den og fiks en god middag, og ha en koselig hjemmekveld.
Eller se om et av favorittbanda hun har spiller i nærheten snart, og kjøp billetter.

~LaLa~
-I live in my own little world...but it's ok...they know me here...
muzzIe
muzzIeInnlegg: 18073
25.09.07 10:04
"Jobben min som har gjort at blitt slik, når du pass 117 leiligeter hverdag.
Du skal vite hvordan de har det. så får du veldig god kontroll.. plass vi har jo bare bære sammes i snart 2år"

> Jeg skjønner ikke hva du forsøker å formidle her, men tør jeg gjette på at det handler om din høye inntekt?
Boligass
25.09.07 10:06
Nei, at du må ha kontroll på ting.
Snakker aldri lønn her inne. det er bare kvame folk som gjøre det
Boligass
25.09.07 10:29
LaLa skrev:
Sinnsykt mye du har kjøpt til henne da. Synes nesten du burde kutte ned på alle gavene og begrense det til et par ganger i året. Hun vil sikkert sette mer pris på det da...
Men til spørsmålet....: hva med en spesiell film hun liker/ en du vet hun har lyst til å se? Kjøp den og fiks en god middag, og ha en koselig hjemmekveld.
Eller se om et av favorittbanda hun har spiller i nærheten snart, og kjøp billetter.

~LaLa~
------------------------------------------------------------------------------------------------------
God middag var en god idée, jeg har kjøpt raskemenn vi skal se, men det er
for jeg syns d er morsomt oxo da..

kanskje ny telefon???
Noen som vet om bra telefon som kan anbefales`??
Londonfan
LondonfanInnlegg: 31
25.09.07 14:27
Når du har gitt så mange gaver på så kort tid kan det kanskje være på tide å finne på noe som ikke er en ting? Noe som ikke kan kjøpes for penger.

Hva med å overraske henne med en deilig hjemmelaget middag, gjerne tre retter, med levende lys og dempet musikk i bakgrunnen.

Etterpå sitter dere tett sammen i sofaen, kanskje med et glass vin eller noe annet dere måtte foretrekke. Bare vær sammen, gi henne litt følelsen av å være dronning for en dag. Mimre om hvordan dere møttes, om hvor glad du er i dag for at det ble akkurat dere to.

Så går turen videre inn på soverommet, der du har gjort i stand med levende lys spredt rundt i rommet, mer dempet musikk. Seng uten dyne. Hun legger seg på mage, og du gir henne den beste massasjen du kan klare.

Trenger ikke være god i massasje. Når det er den man elsker som gjør det er det herlig bare med stryking og berøring. Husk en olje, gjerne aromaterapiolje, eventuelt en god fuktighetskrem, så huden blir glatt og myk.

Hvordan kvelden slutter får dere tenke ut selv. ;)

For meg hadde en slik kveld vært mye mer ønsket enn all verdens gaver.

LaLa
LaLaInnlegg: 8358
25.09.07 18:54
Jeg synes ikke du skal kjøpe en "ting" til henne ...som mobil og sånn. Jeg hadde ikke blitt glad for det......kanskje følt det var litt sløsing til og med. Det er liksom en ting hun kan kjøpe selv. Prøv å gjøre det mer personlig.
Med god middag mente jeg egentlig hjemmelaga pizza ellerno:p Men hun er kanskje mer den fancy typen som liker levende lys?
Massasje var forresten en god idé. Eller om det er noe spesiellt hun liker du kan gå mer inn i enn det du har gjort fra før...

~LaLa~
Ugress
25.09.07 22:34
Til å kun ha vært sammen i to år har du lagt standarden ganske høyt. Må ikke la det bli en vane at du pøser på med gaver hele tida, før eller seinere kan ei jente bli lei (tro det eller ei) av det også. Mye mer spennende når det hører til sjeldenhetene at man får en liten oppmerksomhet.
Boligass
26.09.07 09:00
Hei,
Jeg hadde tenkt å lage middag.
Menyen er faktisk
Sjø Kreps med Alioli og hvit brød
##
Entracôte med kremet sopp, med portobellosopp lasanje
Fløte poteter og viltsaus
##
Sjokolade fondant

Jeg prat om det, ho hadde ikke penger til noen gave like vel..
Så jeg hører på at blir middag og en god prat..:P
Iffy
IffyInnlegg: 483
28.09.07 12:33
Dama di er utrolig heldig! Jeg har vært sammen med typen i ett år nå, og kan telle gavene jeg har fått på ca to fingre. ;)
Hva med et gavekort på en velvære salong for to ?
gave-medlemskap på sats eller lignende?
Heffalompa
HeffalompaInnlegg: 3540
03.10.07 01:55
Boligass skrev:
Jeg prat om det, ho hadde ikke penger til noen gave like vel..
................
Så, hun føler at hu må kjøpe noe til deg fordi du dynger henne ned med gaver ?
Tror du skal begynne og tenke over koselige ting dere kan gjøre sammen som ikke nødvendigvis koster så mye penger, f.eks. den hjemmelagede middagen du er inne på, dra ut på ting dere begge liker (konserter, kino, teater/revy, osv.).

For å være ærlig: Jeg hadde følt meg litt beklemt hvis jeg hadde blitt dynga ned med gaver på den måten som du har gjort,selv om du sikkert har ment det godt.
Pittelillemeg
PittelillemegInnlegg: 3270
03.10.07 08:34
Jeg blir det. Mange ting som han "spanderer" på meg. Alt fra kino og mat til MP3-spillere, smykker, klær osv osv. Og ja, det er slitsomt, fordi jeg har ikke så mye penger at jeg kan gi like mye tilbake. Som sagt før her, tenk heller på meningsfylte og koselige ting man kan gjøre sammen..

- Jeg er meg og meg er bra å være jeg!
Boligass
03.10.07 13:00
mhm..

Her er det jeg har tenkt å gi henne:to billietter til Raske menn og jeg tar meg 10dager fri fra jobben.

Så vi kan være en del ilag og for mine egen del trenger jeg ferie.
skaffet vikar idag:)

Høres ikke det greit nok ut.
Så bruker jeg heller pengene på en ny PC til meg selv..
trormsh
trormshInnlegg: 35
04.10.07 01:19
massasje er knall å få, det fikk jeg en gang (altså på massasjesenter) og det var en innertier. hva med et show/konsert? mye som er koselig å få. er det et blad hun liker veldig godt kan du abbonere på det til ho? reise?
eller noe morsomt som fallskjermhopp/strikkhopp? du kan også søke deg fram til div gavetips på nettet:)
Boligass
15.10.07 09:48
Nå er jeg tilbake på jobb, huff

Det var godt med en feire, jeg laget middag hverdag.

men klarte ikke å få tak i fersk sjøkreps, så det blei kong krabbe..

er det noen spennende som har hent på VGD da??
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg