Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Har dame, men funnet en ny...

NYTT TEMA
Bankkortkode
BankkortkodeInnlegg: 1139
04.10.07 01:07
Hei alle sammen som gidder å lese dette.

Jeg har vært sammen en dame i snart ett år. Men nå for 2 uker siden var jeg på ferie og traff en annen som jeg klikka totalt med. Vi var sammen i 2 dager, men jeg har aldri følt noe så sterkt for ei jente før. Det var 100% connection med en gang. Vi hadde sex, og hadde det drittbra. Vet jeg er en drittsekk mot hun jeg er sammen med, men dette var helt sykt. Hun bor i Polen, jeg traff henne der sist helg. Mange tror kanskje at hun bare var en billig hore, men jeg er faen meg så hodestups forelsket i henne nå. Skal ned og beslke hnne igjen snart. Hvordan forteller man sin nåværende kjæreste at man har funnet en som er mye bedre?

Shit...jeg sliter med følelsene nå...
Chrialdo
ChrialdoInnlegg: 4156
04.10.07 01:09
Var hun prostituert?
trormsh
trormshInnlegg: 35
04.10.07 01:13
jiiiizez, du er virkelig en drittsekk du!
Sånn gjør man jo bare ikke. Du har baller nok til å ha to damer på ei gang, men ikke nok til å være ærlig mot ei du har vært sammen med i nesten ett år? For å si det sånn- hva om hun hadde gjort dette mot deg???
Bankkortkode
04.10.07 01:17
Ikke prostituert nei.
trormsh
04.10.07 01:21
Kan jeg spørre om alderen din?
Bankkortkode
04.10.07 01:21
Jeg vet, en jævlig drittsekk. Men dette bare skjedde, og jeg følte der og da at hun var helt rett for meg. Hadde min nåværende kjæreste gjort dette mot meg hadde jeg blitt knust. Jeg er helt klar over at jeg er en enorm drittsekk. Snakker ikke om å ha 2 damer på en gang, jeg sier jeg har truffet en som traff meg midt i hjertet på første forsøk.

Kan si at jeg og dama har hatt det turbulent i en tid, og jeg ikke tror det blir noe ekteskap mellom oss, men det som plager meg er at jeg finner en ny før jeg sier at det ikke kan bli oss...

Jeg føler meg rotten, jeg er rotten, og jeg vet det jævlig godt... Jeg trenger ikke kjeft fra folk, men heller kommentarer fra folk om har opplevd noe lignende...
Bankkortkode
04.10.07 01:23
trormsh skrev:
Kan jeg spørre om alderen din?
---
27
Vanilla-Afro
Vanilla-AfroInnlegg: 1997
04.10.07 01:29
Du kan strengt tatt ikke noe for at du har fått følelser for en annen jente. Synes ikke du er så drittsekk som alle skal ha det til. Om du velger å ikke fortelle henne det før du besøker din polske flamme, er det på sin plass at jeg kaller deg en "djørk" ;-)

Si det til din nåværende kjæreste. I dette tilfellet er det kun sannheten som må fram. Ikke noen unnskyldninger hvertfall.
KValla85
KValla85Innlegg: 10
04.10.07 01:30
Hei Bankkortkode!!!
Dette vil vise hvor stor fjott du er!!!
for det første er hun sikkert mye bedre enn ho i fra polen ( som person)!!!!
for det andre så bor hun i polen og du i norge?
for det tredje så ja andre folk KAN se bedre ut enn dama di men det vil ikke si at du skal glømme at du har dama og at hun elsker deg...

Du har ødelagt for deg selv nå fordi om dere skal forsette sammens så blir du aldri å glømme det du har gjort i polen!!
Men det du kan si "Jeg føler at vi kommer ingen vei vidre med forholdet og hva synes du vi skal gjøre?"
Svarer hun med at hun vil prøve, så er det ingen vei med å innrømme det idiotiske tingen du har gjort fordi uansett så vil det skje igjen og det er heller best at du gjør det slutt på den måten og at hun er klar over hvorfor det vart slutt mellom deg og henne!!!

Håper dette gir litt mening i det du har gjort og tips....

mvh Kim Valla
trormsh
04.10.07 01:31
Okay. Jeg har ikke opplevd det samme, men jeg har DATET to stk (hvorav begge var bevisste på det, fordi jeg ikke klarte å bestemme meg) så jeg vet at det er vanskelig å ha følelser for 2 stk på en gang. men dama di fortjener ikke å bli rundlurt. du trenger jo ikke nødvendigvis og fortelle alt, da sårer du ho bare mer, men avslutt hvertfall forholdet før du innleder noe nytt.. det er mitt råd. Alt kommer fram for en dag-tro meg. Da har du hvertfall endt forholdet og gitt dama i polen en sjangse, men ikke før henne bak lyset mer enn nødvendig, for det er nettopp det du gjør.. Gjør det slutt med dama di, og for all del: IKKE FORTELL HENNE AT HO I POLEN ER BEDRE!! ikke nevn ho i polen i det hele tatt...
Vanilla-Afro
04.10.07 01:36
Dere hørres ut som en gjeng kjerringer. Vi lever i 2007. Hadde det vært bedre om hun polske var styggere? Han er hodestups forelsket i hun polske. Samme fan hvordan nåværende kjæreste ser ut.
Phil_Hellmuth_Lehman
Phil_Hellmuth_LehmanInnlegg: 1287
04.10.07 01:39
trormsh skrev:
jiiiizez, du er virkelig en drittsekk du!
Sånn gjør man jo bare ikke. Du har baller nok til å ha to damer på ei gang, men ikke nok til å være ærlig mot ei du har vært sammen med i nesten ett år? For å si det sånn- hva om hun hadde gjort dette mot deg???

-------------------------------

Hvis det "klikker" sånn som han beskrev så er det han hadde med den opprinnelige dama ødelagt uansett da. Det formelt riktige er jo selvsagt at han hadde ringt å slått opp FØR han rota med den nye da, men ser ikke den store forskjellen. Noen ganger blir man bare forelska i noen andre, selv om han har dame, det skjer hele tiden og er vel helt naturlig, om man kan si det på den måten.

Drittsekk er han først når han fortsetter å være sammen med den opprinnelige dama etter at dette har skjedd.
trormsh
04.10.07 01:40
Dette har jo ingenting med utsende å gjøre...Det er det faktum at han burde dumpe dama si før han innleder noe nytt- på en fin måte!
Bankkortkode
04.10.07 01:41
Takk, er glad for at en del folk sier at jegi kke er en dust.

Men føler meg som en. Dette emd følelser er ikke lett. Har litt lurt grundig tidligere, så vet godt hvordan det føles, og er derfor ytterst forsiktig med hvordan jeg oppfører meg selv. Er bare så jævlig usikker nå. Er ikke sikkert hun nye er den rette for meg, mulig jeg bare har blitt i ett forhold jeg ikke burde vært i. Er så redd for å såre henne. Men nå gjør jeg bare ting værre for meg og henne... Faen, dette er en siyuasjon jeg ikke ville komme oppi...

(Jeg har alltid hatt draget på damer, og aldri hatt problemer med å få meg noe, så de som tror dette bare er noe som skjedde fordi jeg fikk meg noe tar helt feil...så er den muligheter hvisket ut...)
Curban
CurbanInnlegg: 779
04.10.07 01:42
Selvfølgelig går du for den nye damen, om du føler hun er bedre enn hun du allerede har... Det er jo deg selv du må tenke på i dette tilfellet. Om andres følelser, meninger eller handlinger skal hindre deg på din vei her i livet bør du tenke deg om.
Sabal_Myrak
Sabal_MyrakInnlegg: 1306
04.10.07 01:44
Hva er det som gjør at du klikker bedre med hun nye?

Gå til nåværende dame og fortell at hun ikke er tilfredsstillende på det området, trenger ikke såre henne med å si du har funnet en ny som har denne egenskapen alt.

"Jeg føler ikke at vi har helt 100% connection, noe jeg føler man bør ha i et forhold"
type ting.
trormsh
04.10.07 01:45
Hvis du sier selv at du kanskje har blitt i et forhold du ikke burde være i har du vel rett i det. Hvis samvittigheten din lar deg holde på dama di- samtidig som du skal reise til polen igjen snart elsker du ikke dama di. Du er sammen med ho av feile grunner, og tør ikke si sannheten til ho fordi du ikke vil såre ho. sier du.. Kanskje du bare ikke liker tanken på å være alene, at hun du er sammen med er en -stygt å si- back up, i tilfelle ting i polen ikke går slik du håper? Tenk på det hvertfall...
Vanilla-Afro
04.10.07 01:46
Idéelt sett, ja. Jeg forsvarer ikke det faktum at han er utro, men det gjør han ikke automatisk til en drittsekk. Han vet han har gjort noe galt, men er også klar til å ta konsekvensene.
Bankkortkode
04.10.07 01:46
Curban skrev:
Selvfølgelig går du for den nye damen, om du føler hun er bedre enn hun du allerede har... Det er jo deg selv du må tenke på i dette tilfellet. Om andres følelser, meninger eller handlinger skal hindre deg på din vei her i livet bør du tenke deg om.
---
Selvfølgelig skal jeg tenke mest på meg selv, men har jo et visst ansvar for hun andre også.. hun er drittforelsket i meg, hun gjør alt for meg, selv om vi har kranglet en del og ikke er enige om alt. Hadde jeg ikke vært så glad i henne hadde alt vært bra. Dessuten er jeg redd folk kommer til å dømme meg fordi hun nye er polsk. At hun bare er ei billig hore. Men hun er en høyt utdannet dame, med god jobb i ett internasjonalt IT-firma. Hun jobber en del fra USA bl.a, og kan godt jobbe fra Norge om det skal være det om å gjøre. Hun trenger bare en kjapp internettlinje for å jobbe.
Bankkortkode
04.10.07 01:49
trormsh skrev:
Hvis du sier selv at du kanskje har blitt i et forhold du ikke burde være i har du vel rett i det. Hvis samvittigheten din lar deg holde på dama di- samtidig som du skal reise til polen igjen snart elsker du ikke dama di. Du er sammen med ho av feile grunner, og tør ikke si sannheten til ho fordi du ikke vil såre ho. sier du.. Kanskje du bare ikke liker tanken på å være alene, at hun du er sammen med er en -stygt å si- back up, i tilfelle ting i polen ikke går slik du håper? Tenk på det hvertfall...
---
Det er nettopp dette jeg tenker selv...Er stygt å si, men sånn jeg føler det nå. Vi skal på ferie sammen til helgen, og kommer ikke til å si noe før etter helgen uansett. Får bare føle meg råtten enn så lenge.Er jo glad i henne, selv om ting ikke er helg som det burde. Da er det kanksje bedre å finne ei jeg kan elske fullt ut. Vet ikke om jeg kan elske hun jeg er sammen med nå. Ettersom ejg falt så lett for en ny er jeg blitt mer i tvil.. Dame-ting er ikke lett...
trormsh
04.10.07 01:52
Du skriver: "Dessuten er jeg redd folk kommer til å dømme meg fordi hun nye er polsk". Dette er jo noe du burde drite i! Hva andre mener og syns om ditt valg av kjæreste er jo noe du burde ta pent lite stilling til. Du burde gjøre det slutt med dama, slik du beskriver henne elsker hun deg mye, og jeg prøver å ikke være frekk når jeg sier dette- men dump henne. Du gjør alt bare verre for deg selv å henne med å skjule dette, og du sier jo selv at du ikke tror det kommer til å vare (ekteskap osv) så hvorfor ikke da gå etter det som får kroppen til å tingre- men på en fin måte??
trormsh
04.10.07 01:55
hehe nei vi kan være vanskelige vi... men bruk denne helgen da, på å finne ut om det er noe der. for hvis du tenker sånn selv har jeg rett i det at hun er en back-up... da kan du heller etter helgen si at "jeg føler ikke vi passer sammen lengre" osv, for det stemmer jo, og du sier jo selv dere har hatt det turbulent...?
Bankkortkode
04.10.07 01:56
Jeg driter egentlig i hva folk synes om meg. Men er jo litt redd for at det bli snakk om meg som en som importerer "horer fra Polen"... Må bare gjøre det slutt med dama. Problemet er bare hvordan...hun er drittglad i meg, foreldrene hennes likeså. Og mine foreldre i henne. Alle kommer til å bli skuffet... Dette er et slit... Og jeg er helt alene...Ikke mange som kjenner meg jeg har spurt om råd. Derfor jeg prøver annonymt her.
Bankkortkode
04.10.07 01:58
Problemet er bare at vi skal på ferie sammen i helgen, og jeg må jo virke sånn passe inntresert da...
trormsh
04.10.07 01:58
Holder jeg med deg i, snakker du til feil person er løpet kjørt. men for guds skyld- DRIT I HVA ANDRE MENER. du må alltid sette deg selv først , men du må også vise hensyn til dama di og hennes følelser. ikke få henne til å føle seg som dritt, men gjør det slutt på en skånsom måte med at DERE ikke passer sammen. ikke vinkle dette rundt henne, for da blir hun bare mer lei seg...
trormsh
04.10.07 02:00
ja men det kan du være selv om du tenker:p
bare prøv å tenk ofte: "kan jeg våkne med denne personen i armkroken hver dag resten av livet?" slike svar gjør løsningen lett- ikke kast bort tiden din.
Bankkortkode
04.10.07 02:03
Som jeg sa: JEG DRITER I HVA ANDRE MENER, og jeg setter meg selv først. Greia er at jeg reiser MASSE, har vært ute og reist hver helg (og noen hverdager) i 6 uker nå, første helgen vi har sammen på lenge nå. Så blir jeg borte 2 uker til etter det. Det gnager en del på henne. Jeg vet jeg kommer til å såre henne. Jeg kommer til å gjøre det, men jeg vet ikke hvordan...føler meg ganske liten. Hater å såre folk. Har gjort det før (ikke med utroskap) og jeg hater det virkelig....
trormsh
04.10.07 02:03
meget engasjerende, men jeg logger på igjen i morgen for å sjekke svar.
Bankkortkode
04.10.07 02:06
Den er grei. Jeg legger meg selv nå snart. Ser hva folk har skrevet til da. Sov godt.
Heffalompa
HeffalompaInnlegg: 3540
04.10.07 03:11
Bankkortkode skrev:
Problemet er bare at vi skal på ferie sammen i helgen, og jeg må jo virke sånn passe inntresert da...
................
Nei, det må du ikke ! Du burde allerede fortalt dama di at det er slutt (men du behøver vel ikke si at hu polske er så mye bedre enn hu du fortsatt har...hvor godt kjenner du hu polske etter bare 2 dager ??? ).

Greit, lev ut forelskelsen din, men ha baller nok til å gjøre det slutt med det du har her hjemme, og du skal _ikke_ på ferie i helgen og leke "passe interessert."
Hadde du vært real , hadde du avslutta forholdet til hu her hjemme tidlig nok til at hu visste at det ikke ble noe "ferie" denne helga !

Så fort du er ferdig for dagen på torsdag med skole/jobb, tar du kontakt med henne og sier det som det er: At det slutt !
Drar du på "ferie" med henne til helga, da er det ikke mye mann i deg !

Bruk torsdagen til å ordne opp med hun her hjemme ! At hun, foreldrene hennes og dine foreldre kan bli skuffa, det må du bare tåle, men det blir ingenting i forhold til hvis det skulle komme for en dag at du har hatt deg med hu polske i 2 dager,men ikke hatt baller nok til å ordne opp her hjemme snarest mulig !
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg