Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Nytt forhold & gravid

NYTT TEMA
bare_a
bare_aInnlegg: 1
04.10.07 04:41
Trenger seriøst råd her!! Jeg har nylig kommet inn i ett forhold, med en litt yngre mann, vi har holdt på noen mnd, jeg var hans første... Og nå er jeg gravid...Fant d ut i dag, å aner ikke hvordan jeg skal få sagt det til han. For første gang på lenge liker jeg noen, på ordentlig, å så skjer dette. (vi brukte prevensjon) Hva skal jeg si til han, å hvordan?? Jeg er klar for barn, jeg er jo 26, men hva med han?
trormsh
trormshInnlegg: 35
04.10.07 12:28
Dette må du jo bare få sagt med en gang. Og det går sikkert kjempefint. Dere brukte jo prevansjon, så det kunne jo skjedd med alle. Om så det ikke er planlagt er han sikker klar over konsekvensene det kan medfølge vet du. Vær ærlig,si det til han- så skal du se det går bra. Oppdatering takk:)
Bankkortkode
BankkortkodeInnlegg: 1139
04.10.07 16:44
Hvis du ikke planlegger å ta abort er det vel like greit å bare si det med en gang? Han vil jo se dett før eller siden uansett..
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg