Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

hmm..

NYTT TEMA
Lolz
LolzInnlegg: 131
16.10.07 20:44
Hei folkens..:)

Eg begynner å lure på om eg har et problem etterhvert..
Eg har vært sammen med kjæresten min i snart ett år, og vi har det utroli fint sammen.. Hun er en fantastisk jente, som eg føler meg utrolig heldig som har..
Hun er nydelig, og det ser andre gutter og..

Hun går på skole, mens jeg for tiden jobber.. på vei hjem fra skolen tar hun ofte bussen med en av mine beste venner.. I det siste har hun fortalt at kompisen min holder en flørtende tone slik hun føler det.. Han spørr om de 2 skal gå på kino sammen, eller om han skal komme hjem til henne å hente hun viss hun skal nokke.. Dessuten gir han henne penger så hun kan "kjøpe seg noe godt"..

Dette gjør meg ganske forbanna.. Jeg vet at de to aldri ville passet sammen, og at hun aldri ville forlatt meg til fordel for han.. Ser egentlig på meg selv som mer populær blandt jenter enn han, så det ville forundret meg veldig om dette hadde blitt et problem for meg..
Men det irriterer sykt allikevel.. Visst jeg får bekreftet at han mener noe med oppførselen sin, så kommer han kjapt til å angre på det..

Syns hele saken e ganske rar, ovenfor meg oppfører han seg som han alltid har gjort..

Hva synes dere jeg bør gjøre??`ska jeg gi han en advarsel å be han holde seg langt unna, eller skal jeg vente å se det ann?:S
Heffalompa
HeffalompaInnlegg: 3540
17.10.07 05:50
Jeg synes du skal si fra med en gang. Når hu forteller deg dette (jeg forutsetter at det stemmer og at hun ikke liker den oppmerksomheten), så kan det hende at hun ønsker at du skal ordne opp.

Skjønt, det beste hadde vært at hun sa i fra selv at hun ikke likte oppmerksomheten hans.
spencer25
spencer25Innlegg: 11
19.10.07 04:53
Latterlig kompis du har. Konfronter han selvfølgelig. Si det rett ut til han, face to face.. ikke noe sms eller msn, så kan du se reaksjonen hans..
Lolz
LolzInnlegg: 131
26.10.07 17:51
takk for svar..
Skal ta det opp med han, slik at han aldri gjør det igjen..

Jeg har sagt det til kjæresten min at jeg kommer til å gjøre det.. men hun vil ikke høre snakk om det en gang..:S hun sier at visst han gjør det igjen så skal hun selv gi han klar beskjed..
Ka hun mener betyr egentlig isje så mye, når eg har bestemt meg for å snakke med han om det, noe eg må for min egen del..

Men en ting jeg er litt forundret over er reaksjonen til kjæresten min, når jeg sa at jeg aldri ville godta at han prøver seg på henne.. Jeg sa klart fra at visst han gjør det, så kommer jeg til å få han til å angre på det..
Det virket som hun likte veldig godt å høre det.. Samtidig sa hun at hun ville ordne opp selv..
uansett så virket det som hun digget tanken på at jeg er villig til å¨slåss om henne.. Er det sånn det er?? At jenter liker at typen reagerer sterkt på slikt??
Liker jenter at gutter slåss om de?
Piraro76
Piraro76Innlegg: 717
26.10.07 18:18
Lolz skrev:
(...)
Er det sånn det er?? At jenter liker at typen reagerer sterkt på slikt??
Liker jenter at gutter slåss om de?
- - - - -

Ikke nødvendigvis.
Jeg tror det er at hun liker tanken på at du er villig til å beskytte henne heller enn at du har lyst til å banke kompisen din. Midlet er mindre viktig, men jeg tror ærlig talt du vil tape på å slå ham helseløs. Det er handlingen som teller, at du tar ledelsen og er mann nok til å beskytte henne mot den "farlige" kompisen din.
LoadedofLove
LoadedofLoveInnlegg: 43
31.10.07 12:48
viss han er bestekameraten din. har dere en god tone.

spør han om hva han mener med oppførselen sin.
viss han har gjort dette uten noe mening. er saken grei.

jeg ville ikke ha ødelagt ett vennskap over omstendingheter uten 100% fakta.

ta det opp sakte, og ikke konfroterende.
så skal det nok gå bra:)

husk: alle som føler seg angrepet vil oppføre seg deretter.
Taakeprat
TaakepratInnlegg: 43
01.11.07 12:46
Enten fisker dama etter oppmerksomhet (noe damer ofte gjør) og ingenting har egentlig skjedd,
eller så er kompisen din en kødd, og fortjener behandlig deretter. Med tanke på reaksjonen du så hos dama
di kan det tyde på at hun liker oppmerksomheten fra deg og reaksjonen din (og sikkert også oppmerksomheten fra kompisen din, hvis det hun sier er sant).

Synes dama di burde sagt klart ifra lenge før hun fikk penger til å kjøpe seg noe godt, at dette er uakseptabel oppførsel siden han er kompisen din.

Synes du burde konfrontere kompisen din og spørre ham hva han mener om dette. Like greit å få det ut av hodet med en gang, siden
du helt sikkert vil kjenne ham lenge etter at du har fått deg ny dame ;)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg