Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvorfor

NYTT TEMA
engavif
engavifInnlegg: 11040
17.10.07 14:17
Ja hvorfor får jeg ikke dame. Mange gutter som ikke ser ut som har dame. Virker som det ikke er håp for meg. Nå gir jeg opp alt. Har prøvd alt mulig men ingen ting fungerer. Takk for meg.
spencer25
spencer25Innlegg: 11
17.10.07 16:12
Værsågod.

Hvis du tror at å få seg en dame handler om utseende, så tar du feil. Det handler heller ikke om å ha penger, kjøre dyre biler og ha kroppen til en svømmer. Såklart, det hjelper å ha alle de tingene, og mer. Det du må lære deg er å snakke med jenter. Uten at jeg skal kalle meg en ekspert på noe som helst, så vil jeg si at det du sier til en jente, og måten du sier det på resulterer i hvordan hun tenker på eller om deg. Kanskje du kan utdype problemet ditt litt mer..?
Piraro76
Piraro76Innlegg: 717
19.10.07 02:28
Dette er et skudd i blinde, men de fleste som har prøvd "alt" uten å lykkes er som regel for snille og oppofrende (ja, det kan være en dårlig ting), for opphengt i seg selv og sine egne usikkerheter, for kjedelige, vet ikke hvordan spillet fungerer eller en kombinasjon av alle.

Dessuten, når du ser noen som "ikke ser ut" med dame så har han gjerne en personlighet som kan kompensere for dette.
Et eksempel er en fyr på jobben - han har skulderlangt, litt uflidd hår, går bestandig med caps og bruker colabunn-briller, han er tynn som en spiker med unntak av en ganske tydelig "kosemage" og han er kanskje 1.70 høy hvis han bruker sko med ekstra tykke såler.
Han er sammen med en nydelig rødtopp, slank og pen, bra kropp, nydelig ansikt og en veldig smittende og utadvendt personlighet.

Så, hvordan fikk han denne dama?
Etter å ha jobbet med fyren et par måneder så vil jeg si det blant annet er på grunn av at han har humor, han er sosial, vet hva han vil og hvordan han skal få det og han har absurd mye selvtillit.

Les litt om emnet og prøv du også, så skal du se det blir andre boller :)
Vanilla-Afro
Vanilla-AfroInnlegg: 1997
19.10.07 03:00
Jeg er litt som Piraro beskriver. Jeg er langt i fra noe Brad Pittish, ei heller direkte stygg. Jeg er ikke stor av vekst og har ikke det utseende jenter flest ser etter. Dog, ikke for å skryte, men jeg har aldri hatt problemer med å få meg dame. Damer som jeg selv synes er for pene til å være sammen med meg. Det tror jeg helt og holdent min personlighet; Glad, imøtekommende, sarkastisk med glimt i øyet, festlig og spontant (har jeg fått høre) Jeg kan få ei jente til å le rett og slett. Jeg har et avslappet forhold til sex, så jeg oppfører meg ikke som en hund når jeg er med jenter på byen f.eks. Til jentenes store forundring.

Jeg tror du rett og slett du prøver for hardt. Jenter gjennomskuer deg og dine desperate handlinger. Milde moses.. Jeg vet ikke hva jeg prater om engang lenger.
engavif
19.10.07 11:21
Takker for svar. Trodde egentlig ikke jeg skulle få noen seriøse svar her inne om dette.

Men får prøve en annen taktikk da. Det største problemet mitt er vell at jeg er altfor sjenert og er redd hva andre skal si om jeg finner meg en dame. Er vell kanskje også altfor snill.
Bojan27
Bojan27Innlegg: 3166
22.10.07 01:38
"og er redd hva andre skal si om jeg finner meg en dame"

- Snakker vi f. eks. om kamerater som kan synes at dama du eventuelt blir sammen med er stygg? Eller misforstår jeg?

Uansett, skaffer du deg dame er det ikke noe å være redd for. Det viktigste er at dere da koser dere, og har det fint sammen. Det folk mener/kan mene bør komme i en annen rekke.
engavif
22.10.07 10:21
Bojan27 skrev:
"og er redd hva andre skal si om jeg finner meg en dame"

- Snakker vi f. eks. om kamerater som kan synes at dama du eventuelt blir sammen med er stygg? Eller misforstår jeg?

Stemmer veldig bra det.
bønnik
bønnikInnlegg: 1229
22.10.07 12:14
engavif skrev:
"Ja hvorfor får jeg ikke dame. Mange gutter som ikke ser ut som har dame. Virker som det ikke er håp for meg. Nå gir jeg opp alt. Har prøvd alt mulig men ingen ting fungerer. Takk for meg. "

- Velkommen i klubben. Ga selv opp for mange år siden. Og det blir stadig flere av oss.
Bojan27
22.10.07 23:26
Stemmer veldig bra det.

- Hvorfor lar du dette påvirke damevalget ditt? Det viktigste er jo at du/dere har det bra, og liker hverandre..
engavif
23.10.07 00:03
For om familie/venner ikke takler trynet på dama mi så må jeg jo nesten velge? Eller synes du det er dum? Du har litt mer peiling enn det jeg har nå tror jeg.
Bojan27
23.10.07 00:55
Hva må du velge? Velge mellom familie/venner og dama da? Jeg synes det er dumt, ja. Er ikke det viktigste at du/dere trives i hverandres selskap?

Uansett, jeg kan forstå at du er redd _hvis_ dama er styggere enn rævhølet mitt, for å si det slik. Men du klarer da å skaffe deg ei dame du kan være "stolt" av? Du er da sikkert en godbit :-)
engavif
23.10.07 07:56
Jeg se å få ræva ut av gir da og finne meg en dame. Så får jeg drite i hva andre tenker. Takker Bojan27.
spom
spomInnlegg: 7
27.10.07 20:04
Vel da, hvorfor får jeg ikke meg en mann da? Er over gjennomsnittet utseendemessig, har velordna øknomi, god jobb og mange flotte venner. Men å finne en mann som vil ha meg, det finner jeg ikke! Skal jeg da anse meg selv for mislykka? Tror det er mange kvinner og menn som sliter med det samme, ting skjer når du minst venter det. Håper jeg da....
LoadedofLove
LoadedofLoveInnlegg: 43
31.10.07 12:45
humor, ansvarsbevissthet. og vise at man liker unger hjelper. men kle deg rent og pent. ha en stabil jobb. og sist men ikke minst! LÆR DEG Å PRATE.

man kan faktisk prate ei jente i senk.
Taakeprat
TaakepratInnlegg: 43
01.11.07 12:41
>engavif
>For om familie/venner ikke takler trynet på dama mi så må jeg jo >nesten velge? Eller synes du det er dum? Du har litt mer peiling >enn det jeg har nå tror jeg.

Der tror jeg vi har kjernen til problemet: Usikkerhet. Det stråler ut av folk som er usikre, og damer skyr (ofte) usikre menn som pesten, selvom de kan være et
gullfunn.. De klarer bare ikke å se det når du ikke klarer å "selge" deg selv.

Det du trenger er en sunn gi-faen instilling til hva andre måtte mene om hva du gjør. Hvis familie og venner ikke liker utseendet til dama du skaffer deg, vil jeg si at det
er på tide å revurdere vennene og hvem du vil ha rundt deg. Hvis det er andre ting de ikke liker må du gjerne ta det til etteretning, men jeg forstår ikke at du vil gå resten av livet og være
avhengig av aksept fra andre for dine valg..

Man er seg selv nærmest, og noen venner kommer og går. De gode er de du VIL beholde etterhvert. De som gir deg noe. Resten kan seile sin egen sjø.

Du lever bare en gang. Skal DU leve livet ditt eller venter du på at noen andre skal styre det for deg ? Om 100 år råtner vi i den samme jorda alle sammen.

my 2 zlotiz
TheStoneR
TheStoneRInnlegg: 1093
05.11.07 12:57
Du er 19 år gammal?
Da er det bare å roe seg ned rett å slett... det kommer når det kommer.

TheStoneR
Stolt Supporter Vål'enga
"Morra de går med Caps og snus på lomma"
Klikk for å gå tilbake til toppen