Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Julekalender til kjæresten?

NYTT TEMA
furukongle
furukongleInnlegg: 5
05.10.09 15:22

Hei alle :)

Det nærmer seg jo jul igjen, gitt!

Jeg vurderer å lage en pakkejulekalender til kjæresten min. Den vil inneholde litt diverse godterier, litt øl (diffuse, ukjente merker, sånn for å prøve noe nytt) litt småting og tang.

Er dette noe dere mannfolk egentlig syns er moro, eller syns dere egentlig det er kjedelig med julekalender? Jeg leste nemlig på et annet forum at en eller annens mannfolk ikke hadde giddet å åpne pakkene engang, da hun lagde julekalender til ham..... Ville syns det var nokså skuffende hvis jeg hadde pakket inn masse småting, og han ikke syntes det var noe som helst moro å åpne.

Så, menn. Jeg vil gjerne ha en mening. Er det gøy, eller er det unødvendig fjas? Ville dere blitt glade for det?

-Joachim-
-Joachim-Innlegg: 11375
05.10.09 15:27
furukongle: Er det gøy, eller er det unødvendig fjas? Ville dere blitt glade for det?

Ja, det kunne ha vært gøy. Pakkene er greie nok de, men hadde det vært meg så hadde jeg ønsket meg litt mer intime ting også (massasje, prøve nye stillinger o.l), og ikke bare pakker. Alt trenger ikke å koste noe vet du og variasjon er bra! :-)

(Innlegget ble redigert 05.10.09 15:29)

meepebolla
meepebollaInnlegg: 462
05.10.09 18:23

Jeg er jente, men jeg vet at jeg selv ville digget det :)
Men ville ikke bare hatt pakker.
Kanskje noen søte kort inne i mellom hvor du skriver at han får massasje før dere legger dere hvor du gjør det litt koselig.
Kort hvor du tegner eller printer ut noen spennende sexstillinger, etc.
Søtt, men samtidig intimt :)

Droolmouth
DroolmouthInnlegg: 44
06.10.09 00:36

Liker forslagene fra Meepebolla :)

Uannsett prøver å være glad for alt jeg får av min kjære. Jeg trur nok jeg hadde likt en sånn kalender med øl og div. tjenester :D

Bare ikke gi han en billig Nille parfyme, etter at han har gitt deg gull og diamanter for flere tusen kroner :(((

Det fikk jeg :((

furukongle
furukongleInnlegg: 5
06.10.09 18:42

Takk for innspill. Da  blir det julekalender, og jeg får bare sette meg ned med tenkehatten på. :)

meepebolla
meepebollaInnlegg: 462
06.10.09 21:20

Massasje, 6-pack øl, fotballkamp eller annen sport på tv UTEN innblanding fra damen (altså deg).. Mye man kan finne på bare man er litt kreaktiv :)

IDK2407
IDK2407Innlegg: 2881
06.10.09 22:19

Meepebolla har bra forslag, det er sånn en julekalender skal se ut for gutta ;) Selvom om julekalenderen ikke ser sånn ut, så hadde jeg uansett satt pris på at jenta hadde gjort noe slikt for meg. Men som sagt, hadde vært mye mer nice hvis du bruker noen av forslagene til meepebolla ;)!

sweetieme
sweetiemeInnlegg: 1043
07.10.09 12:53
Droolmouth: Bare ikke gi han en billig Nille parfyme, etter at han har gitt deg gull og diamanter for flere tusen kroner :((( Det fikk jeg :((

Oi, tuller du? Fikk du det? Jøss, den er uvanlig. Jenter pleier jo ofte finne flotte dyre ting eller mange mange små fine ting til kjærestene sine. Jeg vet stort sett ikke hva jeg skal kjøpe, så jeg kjøper alt mulig jeg kommer over som jeg vet han hadde likt. Alt i fra klær til jakt-ting, fotoapparat osv. Stort sett kommer den samlede summen på tre-fire tusen lett. Det blir i alle fall det i år. Har en god plan!

Gudfaren
GudfarenInnlegg: 42782
08.10.09 12:29
furukongle: Ville dere blitt glade for det?

Åhh husker samboeren min har gjort det til meg! Og gjett om jeg ble glad! Masse småting- og litt større ting. Hun heklet også på den tiden, og husker jeg fikk ei fin hekla lue.

Så gå for det! Det er kjempeflott.
Moro med forskjellige ølslag også- for de som liker det!

pfft
pfftInnlegg: 643
08.10.09 15:14

Ei lokal øl-sjappe lagde pakkekalender med 24 forskjellige øl i ;)

Tyaces
TyacesInnlegg: 1081
14.10.09 17:03

Må liksom være noe han setter pris på. Gutter ville nok ikke giddet med pakkekalender med fjas til en 10er.

Gjorde det der i fjor, men da var det sånn variert. Han skulle ikke vite hele tiden hva det var, så den ene dagen kunne det godt være en rustspray til bilen og den andre dagen kunne det være eh...meg, hehe. Osv. Det blir kjedelig også med 24 dager etter hverandre med intime og seksuelle ting.

.

(Innlegget ble redigert 14.10.09 17:05)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg