Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Manglende gnist

NYTT TEMA
henning_35
henning_35Innlegg: 4
14.10.09 12:37

Hei

Jeg og min samboer gjennom de siste 13 årene har kommet i en litt lei situasjon. Hun sier hun har "mistet gnisten". Den har ebbet ut i løpet av det siste året sier hun. Jeg føler fortsatt mye for henne og har det bra. Hun sier at hun er glad i meg og trives godt i mitt selskap, og vil ikke bryte forholdet. Ihvertfall ikke enda. Vi har to barn sammen på 8 og 4 år og ellers en krevende hverdag, men vi er flinke til å dele på oppgavene hjemme. Vi finner på en god del ting sammen uten barn, så det er heller ikke problemet. Hun sier bare at romantikken og gnisten har forsvunnet for hennes del. (Har heller ikke direkte mistanke til noe utroskap). Er det noen som har noen gode råd???

Rabbid
RabbidInnlegg: 66
14.10.09 21:28

Hjelp henne å finne gnisten ved å finne på noe sammen, bare dere to? Romantisk aften og alt det der? Er visst lett å havne i en vane når man har hus og barn og mann og alt sånt ;)

Arnebelinda
ArnebelindaInnlegg: 12323
15.10.09 10:04

jepp jepp jepp.

Middag sammens. lys.. romantikk.. pynt deg litt oftere..

Men den gnisten og forelskesen er jo vansklig å holde på igjenom ett helt liv.

ser også at hun har begynt å flørte rundt.. som jeg så du skrev en annen plass. :S ikke lett..

haarek82
haarek82Innlegg: 9
19.10.09 14:01

Gjør noe morsomt og uventet, mange gode ideer å finne på nett, Har gått på den smellen selv og samboeren mista gnisten som du sier, vis en ny side ved deg selv, for min del så begynte jeg å gjøre mere impulsive ting, som for. eks ha en knall middag liggende på lur og når hun tar en dusj eller noe som tar litt tid så ordner man noe duftlys og og gjør i stand på kjøkkenet, litt massasje-olje stående på nattbordet med en flaske vin. Funket flott for min del og samboerens. Og nå gjør jeg sånne stunts ikke for ofte men en eller to ganger i måneden for å piffe opp og vise at det er flere sider ved meg som da pirrer disse kvinnfolka :D

chariot1
chariot1Innlegg: 7330
22.10.09 16:13

steike det der er eg redd for ska skje med meg en dag ingen spesiell grunn for det synes bare det er så trist når sånt skjer :|

DraxxuS
DraxxuSInnlegg: 875
27.10.09 19:21

Du sier dere har en krevende hverdag, jobb og unger.

Hva med å litt på sparket, avtale med besteforeldre å passe ungene, Prate med sjefen hennes om ferie og så ta en ferie tur et eller annet sted og gjøre noe romantisk der? Behøver ikke å være utlandet.

Bergens tur f.eks? Fin by det. Mye rart man kan finne på

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg