Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Full bush der nede og i rumpa: Jeg klarer det ikke

NYTT TEMA
PereNoel
PereNoelInnlegg: 2
07.02.15 20:47

Full bush der nede og i rumpa: Det blir for mye, og jeg klarer det ikke.

Jeg er gift med verdens vakreste kvinne, vi har barn sammen, og jeg elsker henne høyt. Problemet er at hun har MYE hår på musa og også i rumpa, som slett ikke barberes eller vokses bort, ei heller trimmes. (Det vil si, hun gjorde dette i en kort periode, da hun datet en annen. Vi har funnet tilbake til hverandre, men et av de ultimative kravene hennes er Nå at hun aldeles ikke vil fjerne dette håret.)   Jeg synes dette er ulekkert, det lukter og smaker spesielt, men hver gang jeg hinter forsiktig om at hun (vi?) kanskje skulle …, er svaret nei. Hvis jeg, gud forby, da skulle ta ytterligere initiativ, ved å fortelle hvor deilig jeg synes det ville ha vært hvis osv, er det kroken på døra i mange dager.   Å forlate henne for noe sånt, er selvfølgelig uaktuelt. Er fristet til å finne en elskerinne, men det er jo heller ikke ukomplisert, og finner hun ut at jeg driver med slikt, er nok ekteskapet over.   Jaja. What to do. ER det i det hele tatt noe jeg kan/bør gjøre?
Aurorabliss
AurorablissInnlegg: 6171
07.02.15 20:57

Prøve Moss?

joplina
joplinaInnlegg: 64451
07.02.15 23:03
PereNoel: Jeg synes dette er ulekkert, det lukter og smaker spesielt,

"Å forlate henne for noe sånt, er selvfølgelig uaktuelt."

- Jeg hadde ikke klart å leve sammen med - og ha et intimt forhold til - en som hadde så bob-bob-bob-hygiene at det luktet/smakte ulekkert. Jeg ville ganske enkelt mistet lysten. Og jeg understreker at det ville vært lukt/smak som var det avgjørende - ikke håret i seg selv.

Bekkelokk
BekkelokkInnlegg: 1162
08.02.15 23:49
PereNoel: What to do. ER det i det hele tatt noe jeg kan/bør gjøre?

Være glad for at du er gift med verdens vakreste kvinne og at hun vil ha sex med deg.

Av alle sex-problemer, må vel dette være en bagatell. Merkelig lukt/smak kan lett ordnes på, med mindre det bare er noe som sitter i hodet ditt da.

Gymaddict
GymaddictInnlegg: 22
30.04.16 10:09
PereNoel: Jeg synes dette er ulekkert, det lukter og smaker spesielt, men hver gang jeg hinter forsiktig om at hun (vi?) kanskje skulle …, er svaret nei.

Som deg syns jeg ikke masse hår i skrævet er så veldig lekkert, men for min del går det mest på hår i munnen osv. ....MEN jeg godtar det hvis det er viktig for han å ha det, nettopp fordi hygienen har vært god.

Hvis du virkelig elsker henne så godtar du henne som hun er, med masse hår. Hvis hun virkelig elsker deg så går hun med på et krav om at hun må dusje før dere har sex. Jeg regner med at en dusj hjelper på lukt/smak? Hvis ikke det hjelper så må du si det rett ut at "du mister lysta på sex fordi hårene trekker til seg lukt (det er fakta). Du elsker henne, og hadde det ikke vært for lukta/smaken så hadde ikke hårene gjort deg noe." Hvis ikke dette får henne til å ville gjøre noe så er hun rimelig egoistisk, spør du meg.

(Innlegget ble redigert 30.04.16 10:11)

Nødutgang
NødutgangInnlegg: 18293
21.06.16 11:26
PereNoel: ER det i det hele tatt noe jeg kan/bør gjøre?

Kan dere ikke barbere det sammen? Som en slags forspillgreie.

Eller på hverandre?

Bevegelse
BevegelseInnlegg: 3504
21.06.16 11:32

Ikkje sikkert hun tåler en intimbarbering, nødutgang.

Kan få gruelige utslett noen, og det å se ut som en infektert kvisete ribba høne som klør som fy, er kok ikkje et alternativ.

Men å kreve at dama dusjer før sex bør være på sin plass.

Hammern95
Hammern95Innlegg: 9
16.03.17 21:45

Beste er vell og ta opp fortell hvorfor du ikke liker det og kanskje finne alternativer til og barbere vis det blir ubahegelig for henne, kanskje trimme isteden

MoreTEN
MoreTENInnlegg: 20740
29.05.17 08:45
PereNoel: Å forlate henne for noe sånt, er selvfølgelig uaktuelt. Er fristet til å finne en elskerinne, men det er jo heller ikke ukomplisert, og finner hun ut at jeg driver med slikt, er nok ekteskapet over.   Jaja. What to do. ER det i det hele tatt noe jeg kan/bør gjøre?

Ok. Hvis du vil ta deg ei på si, så burde du heller være ærlig nok å gå fra henne. Det er da mer kukent å holde på med et forhold, enn å skulle manne deg opp og si det som det er. Jeg forstår det kanskje er vanskelig, men det er nok det mest fornuftige.

Utover det er det jo et par andre valg. Si ifra at det er ugreit "der nede", spesielt hvis det lukter og smaker. Hvis hun ønsker at du "går ned", så kan du jo si at det ønsker du ikke. Det er jo en ærlig sak. Hun blir kanskje "såret", men det hennes problem. Eller så får du bare lære å leve med det. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg