Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Teit å strikke sokker i bursdagsgave??

NYTT TEMA
Anonym134
Anonym134Innlegg: 2
23.01.17 19:06

Må finne en bursdagsgave til han jeg holder på med... og tenkte kanskje jeg kunne strikke et par ullsokker eller votter. Men vet ikke helt om det kanskje bare er kjempteit?? 

Trenger ikke være en stor greie, bare en oppmerksomhet for å vise at jeg husker bursdagen hans og at jeg bryr meg om han.

Vi holder forsåvidt ikke helt på heller... selv om vi på en måte gjør det også. Vanskelig å forklare, ting er komplisert og ikke helt avklart. Vi er hvertfall "over gjennomsnittet" gode venner og veldig glad i hverandre. Og jeg føler at hjemmestrikkede ting er noe man heller gir når man faktisk er sammen og har vært det en stund, og at det kan bli litt rart/teit sånn ellers kanskje.

Forresten fyller han 22 år, mens jeg er 20. Føler alder også spiller en liten rolle til spørsmålet mitt her... 

Hva tenker dere? Skriv gjerne kjønn og alder når dere svarer.

Setter forresten også stor pris på tips og forslag til andre ting som kan være en fin gave dersom noen har det :)

(Innlegget ble redigert 23.01.17 19:07)

Anonym134
Anonym134Innlegg: 2
26.01.17 22:31

Ingen med meninger, synspunkter eller erfaringer rundt dette?

Bevegelse
BevegelseInnlegg: 3504
15.04.17 06:53

Hvordan er singellivet for tiden?

Xue
XueInnlegg: 8
19.07.17 03:09

Dette er nok et alt forseint svar... Menmen! 

Syns det er en fin og omtenksom gave jeg! Altså om dere ikke er helt offisielt sammen er det kanskje ikke vits å bruke så mye penger på en gave. Men heller noe sentimentalt som viser hvor mye han betyr for deg. Derfor er votter/sokker veldig fint synes jeg! Du har jo tross alt brukt mye tid på å strikke dette spesielt til han!  

Selvsagt vet jeg ikke hvordan gutter tenker over ting, men om han bryr seg like mye om deg så er en gave som du har laget nok viktig og fint for han også! 

Jente 23 år

Klikk for å gå tilbake til toppen