Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Samboer men betatt av en annen

NYTT TEMA
lia
liaInnlegg: 2
24.01.17 02:55

Hei. Jeg er 24 år og har vært sammen med samboeren min i snart 5 år. Vi har en hund sammen og har kjøpt leilighet. Vi har hatt noen dårlige perioder med krangling osv. Jeg er litt lei. Har sagt det til han at jeg ønsker vi kan være litt mer "kjærester". Finne på hyggelige ting, men han er veldig opptatt av spill og han blir fryktelig barnslig når vi krangler. Jeg var ute på byen og møtte en fyr, han kyssa meg. Jeg møtte den samme fyren ute sist gang også. Han kyssa meg flere ganger. Jeg konfronterte han og jeg spurte han hvorfor han gjorde det når han vet jeg har samboer. Svaret hans var at han syntes jeg var fin og ville se hvor langt jeg var villig til å gå. Jeg kalte han en drittsekk og vi begynte å krangle. Jeg har selvfølgelig fortalt samboeren min om dette. Det jeg ikke har fortalt er at jeg er egentlig litt betatt og det irriterer meg at jeg har blitt betatt av han. Jeg vet han er en player, han vet han er fin! Han sa til meg at om jeg var singel hadde han gått for meg (noe han sikkert bare sier for å prøve å få seg noe).

Er det flere som har blitt betatt av noen mens man har kjæreste? Utrolig kjip situasjon..

Håper det er noe som går over, jeg er veldig glad i samboeren min..

(Innlegget ble redigert 24.01.17 03:03)

lia
liaInnlegg: 2
24.01.17 22:48

..

(Innlegget ble redigert 24.01.17 22:49)

Bekkelokk
BekkelokkInnlegg: 1162
26.01.17 02:45
lia: Er det flere som har blitt betatt av noen mens man har kjæreste? Utrolig kjip situasjon..

Det er ganske vanlig.

Du kalte ham en drittsekk og kranglet med ham. Hvor festlig tror du dere hadde hatt det sammen? Fyren er en drittsekk, glem ham. Om du er ulykkelig i forholdet ditt, prøv å jobb med det eller kutt det ut, men ikke gå til en drittsekk bare fordi han er fin å se på. Det blir for dumt.

Xue
XueInnlegg: 8
19.07.17 03:01

Innlegget er litt gammelt, menmen! Her er mitt svar! 

Ble forelsket i ennkompis av kjæresten min! Fortalte det med en gang til samboeren min og sammen fant vi ut av hvordan vi skulle komme oss igjennom det. En forelskelse/å være betatt av noen er noe man ikke kan styre. Det er tanker og følelser. Jeg viste kjæresten min at uansett hva mine tanker og følelser sa om en annen fyr så valgte jeg han. Hver dag velger jeg å være sammen med han og prøver ikke å jage etter den andre fyren, møte han osv. Dette gjorde at kjæresten min kunne legge det bak seg. 

Ang. Spilling... I feel u! Kjæresten min spiller hele tiden og det har vært utallige krangler om akkurat det.noen ganger så er gaming viktigere enn meg og alt annet. Men! Mitt råd som vi også prøver å få til her er å sette av mere tid til oss. Kanskje må du gjøre det lille ekstra med å arrangere osv. Men så lenge du kan leve med at han setter av tid og er sammen med deg kan det være en fin løsning. Planlegg en liten reise, dra på bowling, pynt dere og dra på middag. Lag en finere middag hjemme, se en serie eller film sammen. Gå tur med hunden. Rør på dere. Avtal tid når han kan game og når det er tid for dere.

Om du er nødt til å si at du er ulykkelig slik det er nå så gjør det! Jeg måtte det og jeg sa at jeg ikke kom til å ta ifra han spillingen fordi jeg forstår at det er en viktig del av livet hans. Men han må sette av tid til dere også kan dere sette av tid til deres hobbyer slik at han får spilt det han vil. 

Lykke til!  

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg