Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sammen med en gift mann.

NYTT TEMA
Sussane
SussaneInnlegg: 0
16.03.17 04:13

Hei.

Akuratt nå er jeg i en vansklig situasjon og vet ikke hva jeg skal gjøre. Har vært sammen med denne gifte manen i ca 6 månder. Kona hans er gravid med barn nr 3 og har termin april ca.

Jeg har prøvd å avslutte forholdet men klarer det ikke. Han gråter og ringer å dukker opp overalt. Da får jeg sikkelig dårlig samvittighet.

Han er fortsatt med henne av andre årsaker som jeg ikke kan gå inn på men kan nevne at vi er fra en annen kultur. Uansett jeg elsker han også. Han gir meg så mye nærhet og kjærlighet.

Vi er sammen nesten hele tiden . Vet ikke hvordan kona hans ikke merker det. Flere gangr har hun måttet hente ungene fra skolen/barnehage i flere minus grader med høygravid mage mens han er med meg. Det tenker jeg på ofte å synes synd på den damen.

Men det jeg lurer på er hvordan jeg kan avslutte med han uten å såre han? Klarer ikke såre han, han har hjulpet og gjort til meg flere ting som jeg er evig takknemlig for.

Jeg vet han elsker meg. Har prøvd å gjøre det på en rolig måte men går ikke. Det ender med tårer og han trygler meg om å ikke forlate han. Forholdet våres er ikke kun basert på sex. Hva skal jeg gjøre? 

Hammern95
Hammern95Innlegg: 9
16.03.17 21:36

Vis du elsker han ville jeg fortsatt 

Nødutgang
NødutgangInnlegg: 18293
30.03.17 11:25
Sussane: Men det jeg lurer på er hvordan jeg kan avslutte med han uten å såre han? Klarer ikke såre han, han har hjulpet og gjort til meg flere ting som jeg er evig takknemlig for.

Kanskje du kan appelere til hans moralske forpliktelser overfor hans gravide kone?

Eventuelt disktuere med ham om det er bedre at dere to er sammen istedet?

KapteinMark
KapteinMarkInnlegg: 4222
30.03.17 16:19
Sussane: Vet ikke hvordan kona hans ikke merker det. Flere gangr har hun måttet hente ungene fra skolen/barnehage i flere minus grader med høygravid mage mens han er med meg.

Høres ut som en omtenksom type....

Akkurat det jeg siterer burde sette i gang alarmklokkene enda mere enn at han er gift.

I tillegg ringer han og gråter? Han høres ut som ei "kjerring" i negativ forstand.

Si til ham at du må avslutte forholdet, for at du har behov for å finne deg selv :-)

Skuffa
SkuffaInnlegg: 21
19.12.17 21:59

Du blir lurt. Kom deg ut av det vær sterk. Det klarer du

PetterJJ
PetterJJInnlegg: 5082
19.12.17 22:09
Sussane: Han gråter og ringer å dukker opp overalt.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg