Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Feit kjæreste

NYTT TEMA
Anonym65
Anonym65Innlegg: 1
28.07.17 10:16

Hei. Vi er et par på 20 og 21 år. Bor sammen i leilighet. Problemet er at jeg har innsett hvor feit kjæresten min er og jeg merker at jeg har mulig til å få no bedre på utseende. Men på samme tid elsker jeg henne... Selv om jeg lenger ikke har lyst å pule henne på grunn av vekten. Hva gjør jeg? Holde ut eller finne meg en ny? 

RickiBK
RickiBKInnlegg: 72334
28.07.17 10:21

Blitt edru?

Nødutgang
NødutgangInnlegg: 18293
09.10.18 17:33
Anonym65: Selv om jeg lenger ikke har lyst å pule henne på grunn av vekten. Hva gjør jeg? Holde ut eller finne meg en ny?

Vanskelig situasjon. Jeg var sammen med ei litt stor ei tidligere. Problemet for meg var hun ikke hadde overskudd eller lyst til å f. eks. trene og ville kjøre til steder jeg gjerne bare gikk til.

Men kan du ikke se om hun vil slanke seg? Med din støtte?

KapteinMark
KapteinMarkInnlegg: 4222
09.10.18 17:35
Anonym65: Selv om jeg lenger ikke har lyst å pule henne på grunn av vekten. Hva gjør jeg?

Legg deg oppå, i stedet for under.

joplina
joplinaInnlegg: 64451
09.10.18 20:32
Anonym65: Hei. Vi er et par på 20 og 21 år. Bor sammen i leilighet. Problemet er at jeg har innsett hvor feit kjæresten min er og jeg merker at jeg har mulig til å få no bedre på utseende. Men på samme tid elsker jeg henne... Selv om jeg lenger ikke har lyst å pule henne på grunn av vekten. Hva gjør jeg? Holde ut eller finne meg en ny?

Du elsker henne ikke.

Du elsker deg selv  og syns du fortjener et statussymbol i armkroken som forsterker ditt  gode inntrykk av deg selv utad.

Du påstår at du "elsker henne - meeen.." , fordi du kjenner på hvor vanskelig det vil være å stå på egne ben og ikke ha noen å dele utgiftene med.

Ynkelig er det.

Nødutgang
NødutgangInnlegg: 18293
09.10.18 20:57

Åpningsinnlegget er mer enn ett år gammelt. H*n kunne jo gi. Oss en oppdatering.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg