Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Seksuelt frustrert? Hjelp

NYTT TEMA
anonym91
anonym91Innlegg: 1
30.08.17 19:14

Hei jeg er en 17 år gammel gutt som tror jeg har begynnt og bli depressiv.

Jeg og kjæresten min har nå vært sammen i ca 10 måneder nå. Vi har enda ikke hatt ordentlig sex og de gangene vi har prøvd har det ikke blitt så velykket. De siste månedene har jeg snakket med henne om dette og at vi må prøve å fikse problemet. Jeg har veldig lyst å ha sex men hun har mindre lyst nå en i starten, pga det gikk ikke så bra.

I det siste har jeg blitt veldig trist og startet krangler pga dette. Jeg klarer ikke å se ordet sex eller noe som helst innen det temaet på nett uten å begynne og overtenke osv. Noen dager (ganskje ofte) blir jeg veldig deprimert av dette og ender opp med å gråte og begynner å revurdere forholdet. Jeg er veldig glad i henne men jeg vil bare att ting skal ordne seg...

Jeg har lest litt om seksuelt frustrasjon i det siste og begynner og lure på om jeg har det. Har lest at det kan føre til tristhet og depresjon så e redd for att jeg vil bare bli enda mer trist. Dette har jeg også snakket om med kjæresten min. Jeg klarer ikke å høre om sex engang og nå som russetida er i gang (starter) så er det overalt. Hjelp

Diverse
DiverseInnlegg: 1
09.10.17 03:09

Det er viktig at dere snakker godt om dette, og at det ikke blir så "press" rundt situasjonen, og jeg vil anbefale å  ikke kall dette for et "problem" til kjæresten din, da føler hun seg kanskje anklaget. Har hun fortalt godt om hvorfor hun ikke har lyst ? Er det en spesiell grunn til det? Hvis hun ikke har lyst, bør du respektere dette.

Det er ikke så lett å få til sex hvis ikke jenta er klar for det. Og har det egentlig noen hast? Jeg hadde ikke sex før jeg var 26 år og gift, og det har gått veldig fint. Det er ikke om å gjøre å ha sex tidligst mulig eller mest mulig.
Du er kanskje seksuelt frustrert, men det er ikke slik at å ikke ha sex  i seg selv fører til depresjon, det er bare noe media skriver for å selge aviser. Men kanskje er det andre ting ved dette som gjør deg trist? Kanskje føler du deg ikke godtatt eller anerkjent? Kanskje har du en tanke om at det å ikke ha sex betyr at du ikke er god nok eller bra nok på en eller annen måte. Tenk litt igjennom det, og vær ærlig med deg selv. Og det er ikke slik at din verdi eller livsglede avhenger av å ha sex.

Håper at dette hjelper litt, husk at sex er noe vakkert og fint, og ikke noe man bør stresse med eller presse noen andre eller deg selv til.

cthulhu
cthulhuInnlegg: 13
03.11.17 08:39

Men dette er da ikke noe å henge med hodet for! Du er 17 år gammel, og du kan da ikke belage deg på å få fitte på samlebånd helt med en gang? Å koble dette på depresjon er dessuten altfor søkt. Ta deg sammen!

men i mange land utenfor europa og kanskje asia er det å bli deprimert sett på som en fin ting, da kan du får lithium skrevet ut på resept sånn du kan føle ingenting...

morendin
morendinInnlegg: 7
03.11.17 08:48

har du hørt om rohypnol, det spicer opp forholdet litt. funker hver gang, 11/10 vil gøre igjen

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg