Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Høytid med barn, eksmann og/eller kjæreste

NYTT TEMA
Skuffa
SkuffaInnlegg: 21
27.11.17 20:48

Er det noen som har erfaring med å feire julen med en meget bitter eksmann? Barna vil det gjerne, men jeg er skeptisk. Han fikk ny kjæreste 4 uker etter at han dumpet meg. Dette er snart 2 år siden. 

Jeg har fått ny kjæreste, han feirer julen med sine voksne barn, og med sin ekskone i romjulen. Dette er litt uvant. Noen som har erfaring? 

Karten67
Karten67Innlegg: 5908
13.01.18 00:15

Du har ny kjæreste, han har en ny kjæreste, han vil denne julen feire julen med sine eldre barn og x-kone, finner egentlig ingenting galt med det, burde han ikke ferie en jul samens med sine eldre barn?

Skuffa
SkuffaInnlegg: 21
20.01.18 10:01

Takk for svar. Julen gikk fint. Feiret ikke m eksmann, for han ville ikke. Han snudde og kom til barna og meg før jul på middag. Det ble en koselig kveld. Ellers prøvde jeg å konsentrere meg om barna mine og meg selv. Kan jo ikke bestemme over andre. Julaften ble hyggelig med andre familiemedlemmer. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg