Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Woops.. Fått meg 2 kjærester.

NYTT TEMA
Exato
ExatoInnlegg: 1
15.05.18 22:11

Hei folkens,

Nå har jeg josset det skikkelig til her, og fått meg på en måte 2 kjærester..

La oss kalle dem for Stine (Hun jeg er sammen med) og Katrine (Hun jeg VIL ha).

Så, storyen her er at jeg begynnte å flørte med Stine samtidig som Katrine kom inn i bildet. Flørtet dermed med  begge og begge disse fikk følelser for meg.

Jeg er nå på en måte uoffisielt blitt ilag med Stine og Katrine tror at jeg ikke er klar for ett forhold men har veldig lyst å prøve. Nå har det seg slik at hun som jeg uoffisielt er ilag med, Stine. Er også bestevenn med min bestevenn. Han er ikke noen fan av utroskap heller, noe jeg forsåvidt absolutt ikke er heller.. Selv om jeg rota meg oppi det her.

Situasjon her nå er at Katrine som jeg VIL ha er jo ho jeg IKKE er sammen med, men har ingen grunn til å droppe Stine som jeg er sammen med uten at det blir teit. Må forsvare dette ovenfor bestekompisen min også.. 

Oppå det hele har det seg slik at Katrine vil komme på besøk i helgen, og klarer ikke 'gjemme' det her uten at bestekompisen min tilfeldigvis kommer innom og finner ut av det..

Hva gjør jeg?! Hjelp.. 

(PS: overhodet ikke interessert i hva folk SYNES om dette, vil bare ha hjelp til å LØSE det. Gjerne ikke teite svar som ''er bare å slå opp''..)

(Innlegget ble redigert 15.05.18 22:12)

Gloriana
GlorianaInnlegg: 5611
16.05.18 00:56

Du klarer ikke å svare deg selv på dette spørsmålet altså? 

kytec
kytecInnlegg: 45892
16.05.18 01:04
Gloriana: Du klarer ikke å svare deg selv på dette spørsmålet altså?

Åpenbart ikkje. 

CryniX
CryniXInnlegg: 12615
16.05.18 01:08

Løsningen her er jo åpenbar.

Trekant.

Gloriana
16.05.18 10:08

Svake mennesker. 

Kul_Djevel
Kul_DjevelInnlegg: 89404
16.05.18 17:51
Exato: Hva gjør jeg?

Kjør på med begge to og se hvor lenge du klarer å ha to kjærester uten at de finner ut av hverandre :) Tror rekorden på dette er flere år :D

Gloriana
17.05.18 09:26

@Kul_Djevel

Ja, sannelig, for en attråverdig rekord å ha med seg....

Lure sine nære og kjære opp i stry, risikere å permanent lage relasjons- og tillitsproblemer hos vedkommende som kanskje aldri vil orke å leve sammen med noen igjen, være en falsk faen som bare meler sin egen kake for å få oppfylt egne behov for sex og nærhet uten å ofre en tanke på hva dette gjør med kjæresten på lang sikt. Respekt! 

Mennesker er og blir søppel. 

kromkaka
kromkakaInnlegg: 5184
20.07.18 15:19
Kul_Djevel: se hvor lenge du klarer å ha to kjærester

Det er ikke mulig å ha to kjærester, minst en av dem blir da definert som elskerinne  

kromkaka
kromkakaInnlegg: 5184
20.07.18 15:22
Exato: Situasjon her nå er at Katrine som jeg VIL ha er jo ho jeg IKKE er sammen med, men har ingen grunn til å droppe Stine som jeg er sammen med uten at det blir teit. Må forsvare dette ovenfor bestekompisen min også..

Viker ikke som du er særlig mye mer enn 14 år.  svaret gir seg selv. Dropp Stine og sats på den du vil ha. 

Kul_Djevel
Kul_DjevelInnlegg: 89404
22.07.18 01:07
kromkaka: Det er ikke mulig å ha to kjærester

Det bør du utdype. Selvsagt er det mulig. Nå tuller du fælt.

kytec
kytecInnlegg: 45892
22.07.18 01:11
kromkaka: Viker ikke som du er særlig mye mer enn 14 år. svaret gir seg selv. Dropp Stine og sats på den du vil ha.

Problemet er om han er 35 år og Stine og Katrine er 14 år. 

engrann
engrannInnlegg: 45
10.11.19 18:03
Exato: PS: overhodet ikke interessert i hva folk SYNES om dette, vil bare ha hjelp til å LØSE det. Gjerne ikke teite svar som ''er bare å slå opp''..)

Jeg foreeslår at du inviterer begge samtidig og så bli enig alle tre. Kansje det kan bli kjekt sammen alle tre da. Jeg var sammen med to jenter over en lang periode og vi hadde det kjempekoselig sammen. Vi treffest enda av og til og har super god sex sammen. Kansje du også får oppleve det da.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg