Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sykelig sjalu kjærest

NYTT TEMA
KalleKall
KalleKallInnlegg: 25
17.05.18 11:22

Da har jeg vært nødt til å sende kjæresten ut døra og bedt henne om å ikke komme tilbake.  Hun var så sykelig sjalu at hun ødela hele forholdet vårt.  Plutselig kunne hun "klikke" og sette i gang med utrolige beskyldninger, som selvsagt ikke hadde rot i virkeligheten. Men for henne var det tydeligvis virkelighet, hun levde seg inn i sine egne historier, det var ikke mulig å argumentere eller få henne til å forstå at det ikke "var noen andre jenter" i bildet.   Jeg hadde iflg. henne "lyst" på flere av venninnene hennes, pratet jeg med andre jenter så var jeg flørtete, og ute etter å ligge med dem.  Fikk jeg eller skrev meldinger, så var det til andre jenter, iflg. henne.   Til slutt så jeg ingen annen utveg enn å bare be henne om å gå, jeg tror ikke hun noengang vil kunne fungere i ett forhold, med sin sykelige sjalusi.  Jeg forstår at hun ikke kan ha det greit selv, med en tankegang om at alle menn vil bedra henne, men man kan heller ikke være i forhold med en slik kvinne, til slutt vil man betale en alt for høy pris i ett slikt forhold.  Man vil rett og slett bli syk og ødelagt ved over tid å bli utsatt for slike beskyldninger.  Noen som har erfaringer med slike jenter, og kanskje noen gode råd ?

puma1
puma1Innlegg: 21014
17.05.18 11:26
KalleKall: Man vil rett og slett bli syk og ødelagt ved over tid å bli utsatt for slike beskyldninger.

Du har fasiten selv. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg