Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

utfordringer med samboeren

NYTT TEMA
MathiasHansen
MathiasHansenInnlegg: 3
10.12.18 11:08

jeg bor med ei jente. hu er søt og snill, hu er veldig rotete av seg og vis jeg ber henne foreksempel rydde etter seg da så kan hu plutelig ikke ville snakke med meg. så kan hu holde på alt fra 1 time til noen dager. og når hu plutslig kommer i denne perioden så vil hu ikke snakke med meg men hu vil gjerne snakke med andre ellers på face. har sakt at det sårer når hu holder på sånn og hu vil ellers ikke snakke med meg om førelser og ikke ellers om vansklige ting. har sakt at skal forholde fungere så er vi nødt for og være åpne og ærlige med hverandre. men det vil hu ikke. jeg har så lyst til og gjøre det slutt og flytte, MEN jeg har dessverre en del gjeld og lønnstrekk så har ikke råd til og bo alene sånn det er for meg nå.  noen tips om hva jeg kan gjøre  fra en frustrert kar.

Skuffa
SkuffaInnlegg: 21
21.02.19 15:18

Si at du må snakke med henne. Få orden på økonomien din og bli selvstendig. Ikke bli i et forhold som ødelegger deg mentalt om du også har problemer med gjeld.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg