Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Usikker på relasjon

NYTT TEMA
Skuffa
SkuffaInnlegg: 21
21.02.19 13:39

Hvordan bør jeg reagere med å få treningsutstyr av kjæresten til fødselsdagen? Jeg er litt boblete på magen, men ikke overvektig. 

Veldig interessert i å få det intime unnagjort så fort som mulig og snakker varmt om ekskonas fødselsdag som er noen dager etter min.

Jeg kjenner at jeg blir lei meg. Noen som har noen råd?

Gloriana
GlorianaInnlegg: 5607
18.09.19 12:14

Enkelte mennesker mangler noen sosiale antenner, hvis ikke forholdet er bra og du har jobbet for å få det til å fungere så må man bare innse at slaget er tapt. 

At han gir deg treningsutstyr er vel bare positivt, man bør holde seg i form for hverandres del også. Du får begynne å glede deg over livet og bli litt attraktiv selv istedet for å lete etter feil. Det finnes mennesker som ikke evner å bruke to sekunder av livet sitt på å si gratulerer med dagen til venner engang, enda fjernere er det å gi noen form for oppmerksomhet. Så dette er jo bare syt. 

(Innlegget ble redigert 18.09.19 12:16)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg