Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jeg og kjæresten sover nesten aldri sammen

NYTT TEMA
Siljan
SiljanInnlegg: 84
28.02.19 23:00

Jeg og kjæresten sover nesten aldri sammen. Det er svært sjelden. Han bor i et trangt kollektiv hvor han har knappe plassen for seg selv. Kun et lite rom. Jeg bor sammen med barn i en bitteliten leilighet med kun soveplass for meg i stuen. Det blir slik til at vi sjelden og nesten aldri sover sammen, men det gjør meg utrygg og usikker også. 

Jeg har hatt problemer å prate sammen med han om det. En annen ville gjerne bare spurt. Men jeg er så redd for å bli avvist. I dag så klarte jeg ikke å la være. Jeg sa til han at jeg føler at det er trist at vi nesten aldri sover sammen. Jeg foreslo at selv om vi bor slik som vi gjør så bør vi forsøke å finne løsninger på det. Han var enig i det. 

Er det andre personer som har levd i et forhold hvor dere nesten aldri sover sammen? Hva tenker dere om slike situasjoner? Ville dere tolket det som om vedkommende ikke elsker deg høyt nok om vedkommende ikke vil sove sammen? Her er det gode årsaker for det.. Jeg har en veldig trang leilighet, og han har trangt rom i kollektivet, men jeg mener at det er viktig å kunne sove sammen om man skal fungere som et par i lengden. 

Jeg elsker han, og har aldri ønsket å forlate han tiltross for at vi sover hver for oss. Jeg tenker ikke å gjøre det. Men jeg blir usikker iblant på om han elsker meg når situasjonen er slik... 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg