Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvordan få noen tilbake?

NYTT TEMA
cathrl5
cathrl5Innlegg: 10
04.07.06 15:52
Jeg er skikkelig desperat. jada, jeg innrømmer det. men jeg må bare spørre, er det noen der ute som har noen gode tips til meg hvordan jeg skal få eksen min tilbake. Jeg er skikkelig lei meg og klarer ikke tenke på noe annet. Denne personen har satt igang prosesser i meg som jeg trodde ikke fantes, og for første gang i mitt liv har jeg lyst å stifte familie og få barn. Jeg vet at han liker meg, og har sansen for meg, men det har skjedd så mye mellom oss som gjør at han ikke ville mer. Har noen et godt tips på hva jeg skal gjøre for å få han tilbake. ikke be meg om å snakke med ham, for det har vi gjort. Jeg trenger en litt mer original ide..........
cathrl5
04.07.06 16:01
Dessuten , ikke kom med komentarer som om at jeg må glemme ham osv.... jeg vet jo det, men klarer det ikke. Dessuten gir jeg ikke opp sånn helt uten videre. alle er sin egen lykkes smed....Men vil ikke plage ham heller, derfor må jeg har råd NÅ!!!
jokoso
jokosoInnlegg: 37
04.07.06 23:35
Hva med å si det til han som det er? Si det du skrev til oss...? Kanskje omformulere deg litt først selvsagt.. :P

Det kan jo også være en fordel å vise alle de gode sidene ved deg, de som har fått ham til å like deg...

Lykke til!
cathrl5
05.07.06 10:24
Ja, har gjort det. prøver jo med det, men det funker ikke. Han vil ikke engang snakke med meg, virker som han bare har bestemt seg, som en prinsippsak liksom....
Menermangt
MenermangtInnlegg: 690
05.07.06 10:29
Hvis han ikke en gang vil snakke med deg, så kan det vel tyde på at han trenger å få deg litt på avstand. Spesielt orginalt er det vel ikke, men hva med å forsøke å gi han litt pusterom? La han savne deg litt, og få tid til å kjenne på hva han føler.

cathrl5
05.07.06 10:34
Har tenkt tanken, og det er det jeg har gjort også, jeg vil absolutt ikke være enmaser, men det er frustrerende da, særlig når jeg vet at han liker meg og er glad i meg.
Menermangt
MenermangtInnlegg: 690
05.07.06 10:50
Nettopp derfor bør du la han få litt rom. Kanskje han da blir litt engstelig, og redd for å miste deg. Nå vet han akkurta hvor han har deg. Egentlig er ikke jeg den rette til å si slikt, da jeg er verdens mest utålmodige selv! :o) Det er ikke lett, men om det kan gi deg det resultatet det ønsker, så kan det vel kanskje være verdt det? :o)
obey_4
obey_4Innlegg: 5
05.07.06 10:57
Kjenner følelsene dine...sitter i samme situsajon. Traff en jente for ca. 5mnd siden. Hun var veldig klar på det at hun ikke var klar for noe forhold, men det resulterte i det allikevel. Var selv ikke klar for det, men det var noe spesielt med denne jenta som gjorde at det føltes rett og egentlig helt fantastisk. Men nå har det resultert idet at vi ikke skal være sammen lenger, (men fortasatt treffes) og hun vil at jeg skal gå videre. Føler ikke særlig for det...da jeg føler at det fremdeles er ting i lufta, men er ganske rådløs i hele situasjonen, da jeg ikke vet hva jeg skal gjøre...trenger som du råd til hva jeg skal gjøre for å få henne på andre tanker og ville være med meg. Føler ikke for å gå videre heller. Hun er en person som sier utrolig mye fint om meg liker og føler for å være med meg. Hjelp hva gjør jeg?
vanenburg8
vanenburg8Innlegg: 2553
05.07.06 10:58
cathrl5 skrev:
Ja, har gjort det. prøver jo med det, men det funker ikke. Han vil ikke engang snakke med meg, virker som han bare har bestemt seg, som en prinsippsak liksom....

Hvorfor har han bestemt seg for dette? Som en prinsippsak? Det høres ut som det har skjedd noe som ikke helt kommer fram her. Har det vært en skjæring i forholdet?
cathrl5
05.07.06 12:37
Skulle ønske jeg hadde svaret på hva man skulle gjøre, men det er jo det som er problemet..... lykke til iallefall.....Kanskje vi skal begynneå tro på miralker, at det bare sier pling..... og så ordner alt seg, ha ha....
cathrl5
05.07.06 12:39
Ja, kan godt hende han var redd for å miste meg, hadd etanker om det da vi var sammen. Lurte faktisk på om han gjorde det slutt, fordi da var det han som hadde kontrollen.... men hvor patetisk er ikke det da? jeg hadde vært der fullt oh helt om han bare ikke hadde gjort dette....er forsåvidt fullt og helt nå og....
cathrl5
06.07.06 11:19
Hei alle sammen! Hadde jo vært hyggelig å hørt om noen det rodnet seg for sånn ut av det blå, dette skal vel ikke bar evære ensnufse side, selv om det behøves også noen ganger? Det hadde vært kjekt å høre at det faktisk kan ordne seg selv om man ikke kunne forvente det! Noen der som har noe hyggelig å fortelle?
cathrl5
06.07.06 11:21
Noen som har noe hyggelig å frotelle som om at det kome en overasskende vending i forheoldet, selv om det var helt uventet? Det hadde væært hyggelig å høre i såfall....
tinken
tinkenInnlegg: 5988
06.07.06 12:19
Ingen tips. Man får ikke noen tilbake som ikke har lyst å komme tilbake.
Han vet hvor han har deg. Vil han tilbake så kommer han.
Vel - jeg har et halvt tips da......gi han fred så han får muligheten til å savne deg.
Sandviper
SandviperInnlegg: 10543
06.07.06 12:32
cathrl5 skrev:
Har tenkt tanken, og det er det jeg har gjort også, jeg vil absolutt ikke være enmaser, men det er frustrerende da, særlig når jeg vet at han liker meg og er glad i meg.

--> Du sier selv at det har skjedd mye som gjorde at han ikke ville mer. Kan han stole på deg?

Kan du stole på deg selv? At dette er noe du virkelig ønsker, at det ikke bare er separasjonsangsten som slår til for fullt?
cathrl5
07.07.06 10:47
Jada, han kan stole på meg, og jeg stoler på han. Det har ikke skjedd noe svik av noe slag hvis det er det du mener. Jeg er ikke spes redd for å bli alene, jeg trives godt i mitt eget selskap, men han er mannen jeg har lyst å slå meg til ro med, og få barn med. Jeg klarer bare ikke glemme han. dessuten, jeg er ikke typen som sitter med henda i fanget, men tror på å være min egen lykkes smed. Så kan jeg gjøre noe for å få han tilbake , så gjør jeg det! Det er det som er så frustererende, føles som om jeg ikke kan gjøre noe....
tinken
tinkenInnlegg: 5988
07.07.06 10:55
Du får slå deg til ro med at det ikke er noe du kan gjøre. Vil han tilbake må han selv finne det ut og så komme tilbake.
niomi
niomiInnlegg: 1495
08.07.06 14:43
Vil han ikke ha deg, så vil han ikke det.

Eller mener du at han skal bli sammen med deg igjen bare av medynk? Slik at DU har det bra, mens han føler seg låst til noen han ikke respekterer?

Nei, kom deg ut, ha det gøy, VÆR SINGEL, og ikke mas.
JessILike
JessILikeInnlegg: 680
08.07.06 19:27
niomi skrev:
Vil han ikke ha deg, så vil han ikke det.

Eller mener du at han skal bli sammen med deg igjen bare av medynk? Slik at DU har det bra, mens han føler seg låst til noen han ikke respekterer?

Nei, kom deg ut, ha det gøy, VÆR SINGEL, og ikke mas.
--
Mange får det faktisk bedre sammen, etter de har sett hvordan livet uten hverandre er...
Kan jo hende at han bare er usikker da, tviler på at noen gidder å være i et forhold kun for at partneren skal ha det bra.

Men du har rett : ikke mas, det er det værste man kan gjøre!
La typen få se hvordan livet uten deg er, så kommer han kanskje tilbake ;)
elisebakken63
elisebakken63Innlegg: 4
01.03.17 19:59

må bare skjekke om det fungrer

Dreams
DreamsInnlegg: 12
02.04.18 00:56

Snakker av erfaring, og det dummeste du kan gjøre er å be og trygle om at vedkommende skal bli sammen med deg igjen. Han har nok tenkt gjennom det før han gjorde det slutt, og da er det lite du kan si for å få han til å endre mening. Om du maser om å bli sammen igjen blir han lei, i tillegg så viser det at du er svak noe som gjør at du blir mindre attraktiv - det gjør også at han vet at han alltids kan komme tilbake til deg. 

Du kan si at du er enig med han, at det er best at det ble slutt for begge parter - dette vil sjokkere han og vise at du er sterk. 

Deretter så kutter du all kontakt i ca. 1 måned, så han får kjenne på savnet, mange er ikke klar over hva de har mistet før de faktisk har mistet det. I denne perioden uten kontakt er det viktig at du bearbeider følelsene dine, møter venner og lever livet - sånn at du viser han at du kan ha det bra uten han også. 

Er forresten klar over at innleggene er skrevet for en god stund siden, men velger fortsatt å svare sånn at andre også får muligheten til å lese.

(Innlegget ble redigert 02.04.18 00:58)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg