Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

utro

NYTT TEMA
tverlandsjenta
tverlandsjentaInnlegg: 9
25.08.07 18:52
Traff en utrolig kjekk, snill, skikkelig mann i februar i år. Vi hadde det skikelig bra i lag, og ungene mine likte han kjempegodt... Så en dag i juli ringte han og fortalte at han hadde vært utro!! Verden min raste.... Bare dager tidligere hadde vi snakket om å flytte sammen, han sa at han så for sæ ei framtid, at han sku være der for mæ og jentan mine. Sydenturen vi skulle på bare dager etter dette skjedde, ble ikkeno av.. dvs, han dro, æ ble hjemme... Han sier at æ fortjente bedre, at han ikke ville bli tilgitt, han gjorde det slutt - æ tilbydde tid... at han kunne finne ut av sæ sjøl, at æ kunne vente ei stund på han. Dette ville han ikke... Det hører med til historien at han bare få måneder før han traff meg, ble separert etter et langt og turbulent ekteskap. Han e veldig klar på det at han ikke vil ha henne tilbake. Men vil ikke være i et forhold. Han sier at han ikke kan være i et forhold kor utroskap e et tema, selv om det e han som har vært det...

Æ lurer på om han virkelig var glad i mæ!!! kordan kan han avskrive mæ sånn helt uten videre?? han som va "sinnsykt gæren etter dæ" som han sa. Kordan skal æ kunne stole på en mann igjen???????? fra himmel til helvete bare i løpet av noen dager!!!

hjelp....
ripstah
ripstahInnlegg: 814
28.08.07 14:57
Sånt skjer. Du er en sterk kvinne, og du kommer deg garantert ut av helvette. Det beste du kan gjøre er å tenke på datteren din og legge dette bak deg.
ElMacoGrande
ElMacoGrandeInnlegg: 507
01.09.07 10:08
Han fikk nok kalde føtter, og feiget ut med være eller si at han var utro. Glem han, han er ingenting å samle på, du hadde aldri klart å stole på ham.

Lykke til, kos deg med barna og du finner helt sikkert en som er mye bedre på alle måter etterhvert!
Sl1m84
Sl1m84Innlegg: 292
01.09.07 11:52
Han var tydeligvis ikke glad nok i deg :\ Det er døds kjipt, men det er "risken" man tar ved å innvolvere seg med noen, og man skal lide en del slike nedturer i livet før man finner en som man er ment for =D
KValla85
KValla85Innlegg: 10
12.10.07 19:13
Hei Tverlandsjenta!!!
Syns veldig synd på deg og jah...det finnes gutter som er slik!!!
Du kan ikke tilgi han for det han har gjort mot deg...han viser jo på det han har gjort at han ikke vil ha deg! (ikke stygt ment) men det ser slikt ut.
Du fortjener noe som er mye bedre enn han!!
en som kan holde på et forhold og være seriøst på det han har og ikke minst sette pris!!
har en utrolig respekt for kvinner all slags alder og mener at de skal taes vare på og ikke kaste bort noe verdig fult.
Jeg sjøl har hatt et vanskelig forhold og hun jeg var sammens med var utro 3ganger men nåh har vi barn sammen og har vell kunn kontakt for barnet skyld...
jeg sliter sjøl med å finne meg til rette for å finne meg etter å hatt slikt forhold!!!
ikke enkelt etter den du har vært sammen med har vært utro og du skal kunne stole på den neste!! men dette er vell ikke noe tips men syns veldig synd på deg og ønsker deg alt vidre med livet ditt og håper du får det bra...
Klem Oslo gutt!!;)
Kim Valla
tverlandsjenta
tverlandsjentaInnlegg: 9
14.10.15 19:41

Snedig å finne en sånn gammel sak igjen.. Traff en flott kar litt senere dette året - og vi er sammen enda ❤️

Bygdetrollet
BygdetrolletInnlegg: 2586
12.11.15 18:19

Kångrætjuleisjhhsn.

Klikk for å gå tilbake til toppen