Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kan noen forklare meg hvorfor

NYTT TEMA
ReflectoR
ReflectoRInnlegg: 174
10.03.09 13:12

jeg alltid faller for de jentene som helt opplagt enten allerede er opptatt eller uansett er langt uten for rekkevidde. Og kan noen også forklare meg hvorfor de samme jentene hele tiden gir inntrykk av at jeg faktisk har en mulighet - helt til den dagen det sier pang, og jeg plutselig bare er som luft for dem. OG, hvorfor ser jeg aldri dette komme? Tenker jeg tilbake på ting så sier det seg jo selv at det må bli sånn. Summen av hendelser taler som regel mer mot meg enn for meg, selv om det som sagt er mye som gjør at jeg begynner å håpe og tro. Og de positive opplevelsene kan skje helt frem til dagen før jeg blir som luft å regne.
Det er lett for en jente å utnytte en "stakkar" som ikke ikke er så erfaren når det kommer til sånne som dem. Og det verste er at jeg lar meg utnytte gang på gang. Jeg begynner jo etter hvert å skjønne hvordan det hele fungerer, men likevel plumper jeg uti samme søla med begge beina gang etter gang, og synker dypere og dypere helt til jeg er helt fortapt. Da finner hun det for godt å finne noen andre å leke med, så jeg blir liggende igjen helt nederst i søla i uke- og mnd-vis uten mulighet til å komme meg opp igjen.
Som sagt kan jeg vel ikke skylde på andre enn meg selv. Jeg vet jo etter hvert at det fungerer på den måten (sier ikke at det bare gjelder jenter, gutter kan sikkert være like fæle), så jeg burde jo klare å styre klar. Men når man for en gangs skyld blir kjent med ei søt jente som gir inntrykk av å like deg, så er det må en måte vanskelig å unngå. Og så blir det tilsvarende jæ...g å komme seg videre etterpå. Og dum som jeg er så fortsetter jeg vel å ha kontakt med hun her også - akkurat som sist. For det gjør jo alt så mye lettere. Men har man hatt så mye kontakt over nesten et år så er det vanskelig å kutte helt. Etter nyttår tror jeg det er til sammen 4 dager jeg ikke har pratet i det hele med henne. 3 av de kom nå i helgen, og nå er jeg forhåpentligvis godt inne i den 5. dagen. Man må jo prøve i hvert fall...

Blir jo dumt å bare sitte å synes synd på seg selv. Men når alt går "åt skogen" på alle områder for tiden, så hjelper det ikke på at mest positive i livet mitt for tiden må skjære seg samtidig. Men jeg skjønte egentlig at det var på vei. Da jeg reiste fra henne på fredag hadde jeg denne snikende følelsen av at det var siste gang jeg så henne "live", og den følelsen er vel blitt forsterket nå.

Dumme dumme meg. Hadde jeg sagt ja til å bli med henne på den turen i nyttårshelgen så hadde hun aldri møtt denne fyren hun holder på med nå, og da kunne jeg ennå levd i håpet. Eller, kanskje det var like greit det skjedde nå. Før eller siden hadde det vel skjedd uansett..?

Jojo, kommer meg vel utav dette i løpet av et par år også. Inntil da får vi se positivt på det. Forsvinner matlysten, så er det nødt til å skje noe med vekten også!:)

Arnebelinda
ArnebelindaInnlegg: 12322
10.03.09 13:35

spillereglene må mann lære på den vansklige måten. men husk for all del den ærfaringen du har.

det finnes desverre altfor mange luremus jenter både ikke single og single. jenter digger jo oppmerksomhet.

om du gir dæm for mye oppmerksomhet så har dem jo allerede fått det dæm vil ha.. og er fornøyd med det..

desverre også for mange som er bare ute etter ONS. ikke tru at det blir noe forhold på deg om du legger ned ei dame samme kvelden. :P

like barn leker best. finn noen som er lik deg.

skjønner ikke at du klarer å tråkke i samma søla vær gang.. blir så oppgitt av folk som går på saaamme type smeller vær jækla gang.. er som å høre en del venninner av meg som blir feid over av "badboys" å griner av det gang på gang.

no affens :)

ReflectoR
10.03.09 13:48

Ja har skjønt at oppmerksomhet er gøy. Elsker når jeg legger ut bilder av henne på facebook... Såå, har vel bommet kraftig der.

For øvrig har det ikke vært noe ONS eller noe som helst på det området egentlig. I hvert fall ikke så mye...:) Og er heller ikke det som er poenget. Liker henne uansett.

Og, det hørtes vel kanskje ut som noe jeg opplever ofte dette her. Men er ikke helt sånn da, så er ikke gang på gang på gang;) Meen, det er vel ikke første gangen heller...

Superiffy
SuperiffyInnlegg: 1195
11.03.09 16:31

"Og kan noen også forklare meg hvorfor de samme jentene hele tiden gir inntrykk av at jeg faktisk har en mulighet - helt til den dagen det sier pang, og jeg plutselig bare er som luft for dem. OG, hvorfor ser jeg aldri dette komme? Tenker jeg tilbake på ting så sier det seg jo selv at det må bli sånn"

Hmmm, du..

Hva slags tegn er det du mener du får egentlig? Altså, kan det være at du ser på et møtende blikk eller et smil, og et hei, hvordan har du det i dag, som at de gir hint til at du har en soleklar mulighet med de?

Folk flest er sosiale, hilser og smiler fordi det er hyggelig og profesjonellt å gjøre. (Tenker spesielt jobbsammenheng her)

Kan det være at du tolker jentene litt for mye?

(Innlegget ble redigert 11.03.09 16:32)

ReflectoR
12.03.09 18:02

Hehe.. Vi er litt lenger enn det der da;) Selv ikke jeg er så ute å sykle at dersom en jente smiler til meg så tenker jeg "yes! nå er hun min!" Er jo grenser for alt da...

Superiffy
SuperiffyInnlegg: 1195
12.03.09 22:40

Ok. ;) Men hva er tegnene?

mannsomvil
mannsomvilInnlegg: 169
16.03.09 23:53
ReflectoR: Blir jo dumt å bare sitte å synes synd på seg selv. Men når alt går "åt skogen" på alle områder for tiden, så hjelper det ikke på at mest positive i livet mitt for tiden må skjære seg samtidig. Men jeg skjønte egentlig at det var på vei. Da jeg reiste fra henne på fredag hadde jeg denne snikende følelsen av at det var siste gang jeg så henne "live", og den følelsen er vel blitt forsterket nå.

Hei på deg....

Jeg har selv vært i samme situasjon som deg med "damene", kun falt for de flotteste, de mest attaktive, de som ikke var interessert, ihvertfall ikke interessert i annet enn en venn som de kunne kommunisere med og bruke som tidsfordriv og til støtte.... Ble kalt den snilleste gutten i klassen, jævlig kult..... Du må bli flinkere til å stille litt krav, bli tøffere og ikke være redd for å stille dem spørsmål hvor du frykter hva svaret blir.... Av frykt for svaret, velger man heller vennskapet, men da må man også være bevisst på at det ikke blir noe forhold.... Bli bevisst på din posisjon, på hva du må gjøre for å komme ut av den (om du ønsker det)... Bli litt mindre venn, la de strekke seg etter deg, uten at du står til disposisjon hele tiden for dem... Det virket for meg, ble faktisk sammen med flere av de jeg tidligere kun ville blitt venn med...

ReflectoR
17.03.09 13:09

Hehe ja er vel mye sant i det der. Har hørt det før, og skjønner at det er sannheten...:) Problemet mitt er vel at jentene ikke står i kø rundt meg, så med en gang jeg føler jeg får kontakt med ei, så blir jeg overivrig og vel så det:s Er vel mange spørsmål som ikke blir stilt pga frykten for svaret, og mange ting som blir både gjort og sagt som man så absolutt IKKE burde sagt...

Hva tegnene er... Som når hun går og legger seg, og når jeg etter hvert kommer etter så kommenterer hun hvor lang tid jeg brukte. Og når jeg legger meg ned i sengen, ganske på andre siden i forhold til henne, så spørr hun om jeg er redd henne, siden jeg legger meg så langt borte. Og alle spørsmålene og kommentarene. Og oppførselen når jeg pratet med andre jenter...

mannsomvil
mannsomvilInnlegg: 169
17.03.09 15:39
ReflectoR: Hva tegnene er... Som når hun går og legger seg, og når jeg etter hvert kommer etter så kommenterer hun hvor lang tid jeg brukte. Og når jeg legger meg ned i sengen, ganske på andre siden i forhold til henne, så spørr hun om jeg er redd henne, siden jeg legger meg så langt borte. Og alle spørsmålene og kommentarene. Og oppførselen når jeg pratet med andre jenter...

Situasjonene du forteller om, viser at du er tydelig preget av din dårlige selvtillit, og det er trist, MEN det kan du enkelt gjøre noe med :-) du må våge litt mer, ikke være redd for å bli avvist, gi klare signaler om at du har forventninger. 1. legg deg ALLTID først, uten undertøy! (klart signal på at du er klar, om hun spør hvorfor du ligger naken, så er svaret enkelt, "FOR AT DU LETTERE SKAL KOMME TIL, om hun avviser deg og gir klar beskjed om at det ikke kommer til å skje, så tar du det med et smil, og sier at du alltid ligger naken, for det er meste behagelig") 2. Ta initiativ til å stryke på henne/massere henne (om hun liker dette så liker hun nærkontakt med deg). 3. Snu ryggen til henne for å legge deg til å sove, vent på initiativ fra henne (er hun interessert så godtar hun ikke at du har tenkt å sove, og du viser at du ikke gidder å kaste bort tiden med prat....) Sikkert ikke verdens beste forslag, men et sted kan du jo begynne, om du vil videre, MEN ikke glem humor opp i alt dette, et smil om munnen, samt antyde at du har lyst på og kose med henne.... Lykke til

ReflectoR
17.03.09 16:01

Hehe, av ulike grunner så hadde nok tipset ditt funket dårlig med akkurat hun her:) Og, grunnen til at jeg la meg langt i fra henne, var ikke at jeg var redd, men fordi jeg egentlig visste at det ikke var aktuelt uansett. Var spesielle årsaker til at hun var her denne gangen. Vi har vært mye nærmere hverandre før, så det er ikke problemet i grunn.

Men nå er det uansett for sent med henne, så da er det bare å vente 4-5 år, til jeg møter neste jente;)

Klikk for å gå tilbake til toppen