Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

noen tips?hvordan komme over en gutt?

NYTT TEMA
cammy92
cammy92Innlegg: 134
12.03.09 20:54

hei

jeg sliter med å komme over en gutt jeg har likt kjempe lenge, det viste seg at han ikke hadde noen følelser for meg, og han ville ikke prøve mer. =/

nå lurer jeg på om dere har noen tips att om hvordan jeg kan slutte og tenke på han eller åssen jeg skal komme meg videre?

Unhappy
UnhappyInnlegg: 40
12.03.09 21:52

Jeg sliter med det samme. Ble nettopp slutt med typen min gjennom 1 1/2 år. Han hadde visst mistet litt følelser for meg tror jeg, han ville ivertfall være alene og var ikke villig til å kjempe for forholdet.

Jeg har ingen gode råd, fordi jeg sitter godt i det selv. Det er hardt, men tiden leger alle sår. Det er vanskelig å tenke sånn nå, det gjør vondt. Men det er sannheten, vi må bare være sterke og hang in there. Vær med venner, hold deg opptatt, gjør ting så du tenker litt mindre på han ivertfall. Jeg vet at i starten så er det umulig å la vær å tenke på han. Men det er lettere om du gjør ting, og hvis du føler for å gråte, så gjør det. Det beste er å få det ut. Men ikke dra på fylla, jeg prøvde og det endte i tårer resten av kvelden.

Du kommer det igjennom dette, en erfaring rikere! Lykke til:)

cammy92
12.03.09 22:01
Unhappy: Jeg har ingen gode råd, fordi jeg sitter godt i det selv. Det er hardt, men tiden leger alle sår. Det er vanskelig å tenke sånn nå, det gjør vondt. Men det er sannheten, vi må bare være sterke og hang in there. Vær med venner, hold deg opptatt, gjør ting så du tenker litt mindre på han ivertfall. Jeg vet at i starten så er det umulig å la vær å tenke på han. Men det er lettere om du gjør ting, og hvis du føler for å gråte, så gjør det. Det beste er å få det ut. Men ikke dra på fylla, jeg prøvde og det endte i tårer resten av kvelden. Du kommer det igjennom dette, en erfaring rikere! Lykke til:)

tusen takk :)

føler at jeg kan være ganske sterk. men jeg er den personen som vil holde følelser for meg selv og ikke vise dem til noen.

trodde jeg skulle være opptatt i dag med noen gode kompiser på et kjøpesenter, men det ente med tårer når jeg var på vei hjem. så en bokse som fikk meg til å tenke på han. =/ :'(
det er så lite som skal til, før jeg tenker på han igjen liksom.

man får nok ta tiden til hjelp 

Unhappy
UnhappyInnlegg: 40
12.03.09 22:15

Jeg pleier å snakke med gode venninner eller bare mamma hvis jeg er litt trist. Det hjelper utrolig mye og bare få snakket om det, få noen råd eller bare noen til å lytte. Ikke hold alt inni deg, men det har hjulpet meg mye bare å skrive på dette forumet, føler det er en form for terapi. 

Jeg vet akkurat hva du mener med at den minste ting minner deg om han. Sånn er det med meg og, hvor enn jeg går er det minner=( Bare jeg ser et kjærestepar på tv eller noe så begynner jeg å grine. Jeg tenker fortsatt på han 24/7 og det er litt over 2 uker siden det ble slutt, men hver dag blir littegrann enklere, tenk på det:) Vi kommer til å være så stolte av oss selv når vi kommer oss gjennom dette! Det kan bare gå en vei nå, og det er opp.

Chinos
ChinosInnlegg: 116
13.03.09 11:35

Eneste jeg kan si er, pul rundt. Pul alle du kommer over.

Arnebelinda
ArnebelindaInnlegg: 12322
13.03.09 11:59

dummeste forslaget jeg noen gang har hørt.

litt respekt til seg selv er noe mann må ha. driver mann å løser seg rundt kommer mann bare til å angre til slutt.

men å komme seg ut på markedet er ikke dumt... men ta ett skritt om gangen :)

hold deg aktiv så mye du får til. gjør noe hele tiden. gjør noe du alltid har lyst til å gjøre. vær mye med venner!

cammy92
13.03.09 18:45

takk for tips :)

tar til meg alt å håper noe av dette hjelper:)

Heffalompa
HeffalompaInnlegg: 3540
14.03.09 15:31
Chinos: Eneste jeg kan si er, pul rundt. Pul alle du kommer over.

Typisk ungguttsvar !
Skulle tro at på enkelte gutter/menn sitter alle følelsene i pikken :-)

(Innlegget ble redigert 14.03.09 15:32)

cammy92
14.03.09 17:51
Heffalompa: Typisk ungguttsvar !
Skulle tro at på enkelte gutter/menn sitter alle følelsene i pikken :-)

tenkte det var det også, men hvis han føler at det hjelper for han, så er jo det bra for han....

Smakkz
SmakkzInnlegg: 2678
16.03.09 23:55

* Tren

* Sosialiser

* Dating, da ikke på nordmanns vis. Uten alkohol og rølp altså.

* "Begrav" deg litt i jobb/skole

* Skjem deg litt bort i helgen med deg-tid.

Pouteille
PouteilleInnlegg: 18
20.03.09 19:19

Det finnes ingen kvikke svar. Ta tiden til hjelp. Det er lov å sørge, og det er en naturlig del av livet. Ikke forhast deg. Har opplevd mange kjærlighetssorger, men de har lært meg mye om det å være menneske. Det er visdom du skal ta med deg. En dag forstår du betydningen av hvorfor du måtte gå igjennom dette. Det kalles livets skole. 

Hysteria3
Hysteria3Innlegg: 40168
20.03.09 19:23
Chinos: Eneste jeg kan si er, pul rundt. Pul alle du kommer over.

Hehe.

Svar til en annen som skrev noe slikt som "ikke dra på fylla, da begynner du bare å grine": Tøv. Fylla hjelper som faen, og dessuten er det en fin måte å sosialisere på, som jo er viktig i sånne stunder. Kanskje er man til og med så heldig at man møter en ny flamme.

Keto-dama
Keto-damaInnlegg: 8401
20.03.09 19:30
Hysteria3: Fylla hjelper som faen, og dessuten er det en fin måte å sosialisere på, som jo er viktig i sånne stunder. Kanskje er man til og med så heldig at man møter en ny flamme.

Tror ikke det er en mann i verden som ønsker å bruke tid på ei tuppe som sitter & gråter i en krok på et utested. Ikke om hun griner på en benk i parken heller for den dels skyld.

Skal man ut på fylla etter et brudd bør man ikke gjøre det før man faktisk er sikker på at man ikke tilbringer storparten av kvelden med mascara-striper......

Sabelinnen
SabelinnenInnlegg: 16
21.03.09 20:48
cammy92: hei jeg sliter med å komme over en gutt jeg har likt kjempe lenge, det viste seg at han ikke hadde noen følelser for meg, og han ville ikke prøve mer. =/ nå lurer jeg på om dere har noen tips att om hvordan jeg kan slutte og tenke på han eller åssen jeg skal komme meg videre?

Ser du har fått en god del tips her som jeg er enig i må prøves. :)

Lurer bare på hvordan det går med deg jeg?

bitchywoman
bitchywomanInnlegg: 2
23.03.09 06:33
cammy92: nå lurer jeg på om dere har noen tips att om hvordan jeg kan slutte og tenke på han eller åssen jeg skal komme meg videre?

Jeg vet hvordan det er da jeg for ikke så lenge siden ble veldig såret av en gutt...Jeg bare så navnet hans så kjente jeg det knøt seg i magen....

Du trenger å få vekk tankene! Finn noe å gjøre! Dra på dater (selv om det er tøft..) begynn å skriv blogg for å få ut følelsene, et eller annet:-) Og slett nr og bilder av han! Det gjør alltid susen så du ikke blir påminnet om han hele tiden. Bare vent....det VIL bli bedre...jeg vet....det er bare så svart akkurat nå

cammy92
24.03.09 08:03

takk for svar =D

Juliansen
JuliansenInnlegg: 6065
24.03.09 08:08
Keto-dama: Tror ikke det er en mann i verden som ønsker å bruke tid på ei tuppe som sitter & gråter i en krok på et utested. Ikke om hun griner på en benk i parken heller for den dels skyld.

Da kjenner ikke du menn. Er det mulighet for å få seg et nypp - FORDI dama er sår og trenger en til å holde rundt henne - så er de der som hauker.... Det er det motsatte av medlidenshetsfitte, men husker ikke hva det heter lenger.

terrabyte69
terrabyte69Innlegg: 58
24.03.09 12:33

Var sammen med ei jente som elsket meg.. desverre så fungerte dette ikke, vi hadde stadig problemer som ble så dype til slutt at jeg måtte komme meg videre. Hun sa hun ALDRI kom til å elske noen andre. Det var også tøft i 2-3 mnd... så begynte hun å slippe seg litt mer løs, feste og være med venner... da tok det ikke lang tid før hu fant seg type. Idag har hun barn med han og har det veldig bra... det går som regel over med tida til hjelp :)

cammy92
24.03.09 13:00

jepp håper det jeg også ;)

men nå har det blitt verre, ei vennie av meg som går i samme klasse som meg driver med han :S

hu har ikke sakt det selv, men har skjønt det egntlig ganske lenge:S

Keto-dama
24.03.09 17:52
Juliansen: Da kjenner ikke du menn. Er det mulighet for å få seg et nypp - FORDI dama er sår og trenger en til å holde rundt henne - så er de der som hauker.... Det er det motsatte av medlidenshetsfitte, men husker ikke hva det heter lenger.

Vil påstå jeg kjenner dem riktig så godt ... Tror ikke det er mange menn som får tenning av å "nype seg" med ei som bare griner. Det burde iallefall være skikkelig turnoff !

Men, det er klart - om man klarer å trøste for å så få seg et nyp, det er en helt annen historie .... Hvem har ikke kranglet og så hatt seg etterpå ?!  ;)

Juliansen
24.03.09 17:54

Det er selvfølgelig det siste du skisserer som skjer "på bøgda" hver eneste helg... Bare at det er kompisene som trør til med "en skulder å gråte på og nåko attåt" ;-)

(Innlegget ble redigert 24.03.09 17:56)

Keto-dama
24.03.09 17:57
Juliansen: Det er selvfølgelig det siste du skisserer som skjer "på bøgda" hver eneste helg... Bare at det er kompisene som trør til med "en skulder å gråte på og nåko attåt" ;-)

Siden jeg er fra "bøgda" men flyttet til Oslo for endel år tilbake kan jeg bekrefte at det skjer "både her & der" - mannfolkene forskjellsbehandler ikke noen der ;)

Juliansen
24.03.09 18:02
Keto-dama: Siden jeg er fra "bøgda" men flyttet til Oslo for endel år tilbake kan jeg bekrefte at det skjer "både her & der" - mannfolkene forskjellsbehandler ikke noen der ;)

Nei, vi er så snille atte ;-)

Keto-dama
24.03.09 18:03
Juliansen: Nei, vi er så snille atte ;-)

Klaga jeg ? ;)

Juliansen
24.03.09 18:12

Nei, du klagde vel aldri ;-)

Keto-dama
24.03.09 18:13
Juliansen: Nei, du klagde vel aldri ;-)

Man kan ikke leve uten menn, det gjelder bare å finne ut av spillereglene dems og slå dem på hjemmebane.....

Juliansen
24.03.09 18:16
Keto-dama: Man kan ikke leve uten menn, det gjelder bare å finne ut av spillereglene dems og slå dem på hjemmebane.....

Hehe. Nuvel... Det kan vel egentlig virke begge veier. Men om alle er fornøyde og tror de har lurt motparten, så er vel alt i skjønneste orden.

Keto-dama
24.03.09 18:20
Juliansen: Hehe. Nuvel... Det kan vel egentlig virke begge veier. Men om alle er fornøyde og tror de har lurt motparten, så er vel alt i skjønneste orden.

Tja, lure ??

Tenker du da på sånne "sjekketriks" som når de single tar på seg giftering før de går på byen ? ;)

Da er det faktisk bedre på landet, litt enklere å holde oversikten.

Juliansen
24.03.09 18:25
Keto-dama: Tja, lure ?? Tenker du da på sånne "sjekketriks" som når de single tar på seg giftering før de går på byen ? ;)

Nei, ikke i det hele tatt... Tenker på det du sa om å late som om du spiller med, men snu tingene til din fordel.
Det går faktisk an å gjøre begge veier i et forhold. La den andre tro at den styrer, men styre tingene allikevel.

Som at jeg lar kona få bestemme hvilken farge vi skal male gangen, så lenge hun maler den når jeg er på jobb ;-)  Hun tror hun har vunnet, for hun får den fargen hun vil. Jeg driter vel i fargen (men sier det seff ikke til henne),  bare jeg slipper å male. Det må være det de kaller en ekte VINN - VINN situasjon ;-)

Keto-dama
24.03.09 18:29
Juliansen: Som at jeg lar kona få bestemme hvilken farge vi skal male gangen, så lenge hun maler den når jeg er på jobb ;-)  Hun tror hun har vunnet, for hun får den fargen hun vil. Jeg driter vel i fargen (men sier det seff ikke til henne),  bare jeg slipper å male. Det må være det de kaller en ekte VINN - VINN situasjon ;-)

Genialt ;)

Jeg har hatt en tendens med overtid som påfallende ofte samfalt med de gangene det var endel husarbeide som måtte gjøres i heimen - funker som bare det !

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg