Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

oppgitt

NYTT TEMA
nicobassen
nicobassenInnlegg: 2
07.04.09 22:40

Har vært sammen med henne i 4.5 år.

Hun ville ha pause og flyttet ut. jeg prøvde i 2mnd å få henne tilbake men til ingen nytte, hun ble som en annen person.

Jeg har tenkt i ettertid hvor dum jeg var som maste så utrolig mye på henne og kan det være sånn at jeg pushet henne fra meg da?

Men nok om det, jeg bestemte meg for å ikke kontakte henne på en stund (1.5mnd)og tok igjen kontakten i går. Da fortalte henne at henne hadde vært sammen med en annen rett etter hun gjorde det slutt, men det fungerte ikke fordi hun var ikke forelska i han slik hun trodde.

Men problemet her er at jeg får veldig blanda signaler fra henne. Hva kan jeg gjøre ?

Funker det å få eksen tilbake med å være enn venn? Finne på ting sammen? Ta det rolig ikke haste?? Kunne skrevet så mye mer men tror jeg begynner med dette først..

Arnebelinda
ArnebelindaInnlegg: 12322
08.04.09 09:52

minner meg veldig om mitt første forhold..

virker som hun tok pause BARE for å være med han nye fyren.. som betyr at hun allerede hadde møtt han mens dere var sammens..

og når han nye ikke funka så kan hun gå tilbake til det trygge vett.

kom deg videre du :) hun vil bare gjøre det samme igjen. det fikk iafall jeg ærfart 3 ganger. de blir som en helt annen person ja.. ganske sykt :P

finnes bedre jenter der ute! go for it :)

men om du klarer å ha henne som en venn så skader ikke det :)

nicobassen
nicobassenInnlegg: 2
08.04.09 13:55

Nei det skal ikke være lett det har jeg erfart.

Ja hun fant en før hun i det hele tatt gjorde slutt bak min rygg, kan ikke beskrive den følelsen jeg hadde da hun fortalte alt .. den var helt jævlig holdt på å nesten kjøre ut av veien på vei hjem igjen.

Men er det noe galt med meg? hvorfor bryr jeg meg fortsatt (3-4mnd etterpå) ? Jeg elsker henne , men har ikke så lyst å være nr 2, vil være nr 1 for henne.

Er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe henne i denne prossesen hennes?

Arnebelinda
ArnebelindaInnlegg: 12322
08.04.09 19:48

hjelpe HENNE? :P med hva?

slik at du blir hennes nummer 1 igjen?

du må jo få vite grunnene til at hun forlot deg da.. og om det er noe du kan gjøre noe med.. og ja.. det er garantert noen grunner! hvis ikke hadde hun alrdi gjort ting slik.

men vil du virkelig bli utsatt for det samme engang til da?

er selvfølgelig ikke noe galt i at du fortsatt bryr deg om henne. det kommer du til å gjøre i lang tid.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg