Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Vendepunktet i livet

NYTT TEMA
ssun
ssunInnlegg: 4
14.05.09 11:54

Hei, jeg er en gutt på 22 år, er i forsvaret nå, Var sammen med verdens flotteste jente som jeg desvere ikke satt pris på da jeg hadde henne, men nå har hun gjort det slutt.Hun sier hun elsker meg men har ikke følelser for meg.Jeg synes det blir vanskelig å forholde seg  til det. Jeg kan ikke forestille meg en annen i hennes posisjon. Og vet at jeg kan lære meg å leve normalt igjen, men det vil alltid være et savn. Jeg har gjort mye men den jenta,  reist mye og tenkt at fremtiden var med hu. På toppen av det hele skal hun reise til utlandet, bo der. Alt jeg gjør er å tenke på henne. Har dere noe forslag på hva jeg kan gjøre. Ikke forslag på hvordan jeg kommer over henne, fordi hu vil alltid være i hjertet, det vet jeg

joplina
joplinaInnlegg: 64659
14.05.09 12:14
ssun: Hei, jeg er en gutt på 22 år, er i forsvaret nå, Var sammen med verdens flotteste jente som jeg desvere ikke satt pris på da jeg hadde henne, men nå har hun gjort det slutt.Hun sier hun elsker meg men har ikke følelser for meg.Jeg synes det blir vanskelig å forholde seg  til det. Jeg kan ikke forestille meg en annen i hennes posisjon. Og vet at jeg kan lære meg å leve normalt igjen, men det vil alltid være et savn. Jeg har gjort mye men den jenta,  reist mye og tenkt at fremtiden var med hu. På toppen av det hele skal hun reise til utlandet, bo der. Alt jeg gjør er å tenke på henne. Har dere noe forslag på hva jeg kan gjøre. Ikke forslag på hvordan jeg kommer over henne, fordi hu vil alltid være i hjertet, det vet jeg

*klør meg litt i hodet*

Du satte ikke  nok pris på henne da dere var et par, men nå har hun gjort det slutt og sier hun elsker deg men ikke har følelser for deg.....?

-Er kjekt at du innser at du ikke satte pris på henne slik du burde ha gjort. Dette kan hende er noe som trigger "gi meg en sjanse til så skal jeg vise at jeg kan". Med andre ord at du ikke føler deg vel ved tanken på at det delvis var din egen oppførsel som forårsaket bruddet.  Slikt kan føre til at man tenker ekstra mye på det....virkelig elter det.

Men hennes forklaring var helt hinsides merkelig. Har hun ikke følelser for deg så elsker hun deg ikke heller. Mulig hun mente å si at hun allikevel var glad i deg - som en bror, men ikke elsker deg lengre....?

Det er i hvertfall ikke rart at du synes det er vanskelig å forholde seg til en slik forklaring...for den var snål.

Dernest lurer jeg på hva det er for type forslag  du ønsker egentlig. Alt du gjør er å tenke på henne, men du vil ikke ha forslag som går på hvordan du kan komme over henne - fordi du vil alltid ha henne i hjertet - så hva er det da du etterspør...?

UltimateBourne
UltimateBourneInnlegg: 670
18.05.09 03:52
ssun: Ikke forslag på hvordan jeg kommer over henne, fordi hu vil alltid være i hjertet, det vet jeg

Det er bullshit og det vet du. Vær en mann og glem nå den kjerringa. Du kommer ingen vei med den sytinga.

Klikk for å gå tilbake til toppen