Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hjelp meg... Ho har mistet følelser for meg

NYTT TEMA
Steffena92
Steffena92Innlegg: 2
25.01.15 08:51

Hei, Jeg skrivet dette i tårer og har ikke sover mer enn 4 timer de siste 3 dagene, så ikke forvent logikk og rettskriving.

Torsdag 22.1-2015 ble jeg "dumpet" av kjæresten min, vi har vært sammen i 2 år og 1 mnd. 

De siste 3 ukene har ho gått fra å miste litt følelser til å miste alle følelser.  Jeg klarer ikke å gi ho opp, ho er det eneste i livet mitt jeg liker å ho betyr langt mer enn meg selv. 

Er det noen her som har samme erfaring?
Kan man få følelsene tilbake?
Er dette vanlig?

Jeg er villig til å gjøre hva som helst. Jeg har vært veldig depressiv den siste tiden, noe som har gjort at jeg har vært kjedelig og lite attraktiv. Jeg har foreslått at vi skal finne på flere gøye aktiviteter osv. men er nøling fra hennes sin side. Ho sier at ho er villig til å gi det en sjanse til, men jeg er livredd for at det skal gå galt. Tar imot alle tips... Mvh. Desperat gutt, 22 år.

KingAnderson
KingAndersonInnlegg: 18099
25.01.15 09:09
Steffena92: Er det noen her som har samme erfaring?
Kan man få følelsene tilbake?
Er dette vanlig? Jeg er villig til å gjøre hva som helst. Jeg har vært veldig depressiv den siste tiden, noe som har gjort at jeg har vært kjedelig og lite attraktiv. Jeg har foreslått at vi skal finne på flere gøye aktiviteter osv. men er nøling fra hennes sin side. Ho sier at ho er villig til å gi det en sjanse til, men jeg er livredd for at det skal gå galt. Tar imot alle tips... Mvh. Desperat gutt, 22 år.

Hei.
Kjærlighetssorg er helt vanlig, og de aller, aller fleste har nok opplevd det samme som du går gjennom nå. Selv har jeg vært der flere ganger og det kan være skikkelig vondt den første tiden. Trøsten er at tiden faktisk leger alle sår (det er ikke bare et ordtak) og etter en periode forsvinner mye av savnet samtidig som du fortsatt klarer å huske gode stunder med glede.
Du skriver at hun har mistet alle følelser for deg, og da er det egentlig ikke rettferdig hverken for deg eller henne å prøve en gang til.
Har desverre ikke noen tips til hva du skal gjøre for å få det bedre akkurat nå for det er veldig individuelt hvordan mennesker kommer gjennom slikt,men; det kommer til å gå over, og du har lov til å tenke kun på deg selv de nærmeste dagene nå. Kanskje du har noen kamerater du kan ringe til, eller familie som du kan være med? Kanskje greit å ha noen som bryr seg om deg i nærheten når du er nedfor.

God bedring min venn.
Jeg lover deg at smerten forsvinner.

Samirules
SamirulesInnlegg: 1378
30.01.15 09:34

Det er ikke lett, (Og noe jeg gjerne ikke tror du klarer) og det er ikke engang sikkert dette vil virke, men det er egentlig bare en sjanse igjen.. La henne gå, ikke prøv å "vinn henne tilbake". Menn tenker i slike situasjoner bare på alt de kan gjøre, hvor mye de vil vise at de elsker henne osv. Det blir en besettelse/desperasjon som ødelegger det som måtte være igjen av følelser hos henne..

Du må la henne "fly", og gi henne ingenting.. Ingenting. Kanskje, og bare kanskje vil hun da savne deg/komme tilbake.
Som en vis kar sa det, uten at jeg husker det helt ordrett.. "if you love her, you got to let her fly, if she comes back, she`s yours.. If she doesn`t, she never really was, and never will be.."

Mr.Magnificent
Mr.MagnificentInnlegg: 138
30.01.15 15:06

Jeg skjønner deg godt og det er veldig vondt men husk at du må aldri tenke deg at det er KUN 1 for deg men du må alltid huske at det finnes mange søte jenter der ute for deg men det er hjertet ditt som sier bare henne, henne og henne men jeg syns at du bør tenke deg 3 ganger om før du tar en avgjørelse for alt skjer for en god grunn.

Ikke bli lei deg for det vil ordne seg

Renegade89
Renegade89Innlegg: 593
02.02.15 21:30

La henne gå, og finn deg noe å gjøre som gjør deg lykkelig, når hun da ser hvor bra du har det så vil hun komme tilbake.

Berget
BergetInnlegg: 1
17.01.16 08:43

Håper virkelig det har ordnet seg for deg nå.

Er akkuratt i samma situasjon nå...jenta jeg trodde jeg skulle bli gammel med, mista plutselig alle følelser for meg uten noe som helst forvarsel..slo plutselig opp med meg helt uten videre...hun gadd ikke prøve å få døm igjen en gang...sånt er jævla tungt..

Hun er en helt fantastisk person som jeg elsker over alt...

Hu er 18 og jeg 22..hadde vør samboere i nesten 1 år..

Nå etter bruddet synes jeg hun har forandret seg totalt..bare ute å fester og henger rundt med gutter hun egentlig aldri har likt..

Virker som hun tar bruddet ganske enkelt..men ikke jeg. Er helt knust..aner ikke hva jeg skal gjøre...men når jeg ser på ting i perspektiv så ser jeg kanskje at hu ikke var den rette..

Men kjærlighet gjør folk blind...

vatutin
vatutinInnlegg: 4345
06.04.16 13:04
Steffena92: Tar imot alle tips... Mvh. Desperat gutt, 22 år.

Slapp av, desperasjonen din kommer til å avta for til slutt å forsvinne helt. Du er ung og verden er stappfull av kvinnfolk.

22 år mann, verden ligger for dine føtter!

Klikk for å gå tilbake til toppen