Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Når kjæresten ikke vil ha deg meir

NYTT TEMA
Simfen99
Simfen99Innlegg: 4
09.06.15 19:18

Hei, I fjord sommar var eg utro mot ei jente. Me slo opp p.g.a at eg var utro. Og eg blei JÆVLI lei meg. Og eg angre som faen. Men no e me bestevenna. Me like kvarandre no nett som før me slo opp. Me skrive hjerta og glad I deg på meldinga og snapchat osv. Da spurde eg ho om å bli ilag igjen. Ho har tilgitt meg med utroskapen mitt. Ho sa at ho ho veldig glad I meg, men ho e so usikker på ka ho vil. Og da spurde eg ho om da e ein mulighet for at eg og ho kan bli ilag igjen. Da sa ho nei... ho sa at eg og ho e so goe venna no at ho e redd for ka sko ska skje med oss viss me blei ila no også slå opp igjen. Da ville forholdet vårans vera lika dårlig som me sko opp sist sommar. Men ho drive alltid å flørte med meg, men ho seie at ho ikkje vil bli ilag med meg men ho har veldig glad I meg. Ho sa at da er fordi ho e so usikker, ho e redd for å ødelegga. Ho veit at eg ikkje kjem til å gjera da igjen. Viss eg ikkje smile til ho begynne ho å bli sur... Koffø skal eg liksom driva å kjøra på når eg veit at da ikkje vil bli håp mellom oss to igjen.

Ka skal eg gjera?

Dreams
DreamsInnlegg: 12
02.04.18 14:05

Hva skal du gjøre? Det er jo opp til deg selv og hva du vil.

Slik jeg ser det så er det tre alternativ.

1. Fortsette å bare være venner.

2. Kutte kontakten helt og gå videre.

3. Kutte kontakten for en liten periode - ikke for alltid, sånn at du får gi slipp på håpet og bearbeidet følelsene dine.

Det er ikke lett å være venn med en eks-kjæreste, dersom man fortsatt har håp og følelser.

Håper at ting ordnet seg for dere!

Klikk for å gå tilbake til toppen